4 תשובות
זה מנגנון של הגוף ללהוציא מחלות ממנו, אני חושב לפחות
לא בטוח ב100%
לא בטוח ב100%
בחיים לא קרה לי
זה כנראה הבטן ולא המוח
יש וירוסים ומחלות שמקיאים ויש כאלה שלא כמובן זו הדרך של הגוף להפטר מרעלים ודברים לא טובים שיש בו. אחר כך תמיד מרגישים קצת הקלה
באותו הנושא: