11 תשובות
בגלל הקיבה בגדול
אםשר להקיא מכמה סיבות
אםשר להקיא מכמה סיבות
כח זה רק תעתוע שהגוף עושה כדאי שלא נאכל עוד דברים נראלי כאילו להראות לנו שהוא הגיע לגבול שלו
אנחנו מקיאים כדאי להוציא דברים רעים מהגוף שלנו כמו יותר מידי ממתקים
לדחוף אצבעות לגרון אל תעשי את זהה
אנחנו מקיאים כדאי להוציא דברים רעים מהגוף שלנו כמו יותר מידי ממתקים
לדחוף אצבעות לגרון אל תעשי את זהה
שואל השאלה:
אבל מזתומרת בגלל הקיבה כאילו חייב להיות לזה הסבר מפורט יותר
אבל מזתומרת בגלל הקיבה כאילו חייב להיות לזה הסבר מפורט יותר
אנונימית
כי*
שואל השאלה:
תודה על ההסבר!!
תודה על ההסבר!!
אנונימית
יש המון סיבות אבל ברגע שהגוף מזהה שמשהו לא בסדר הוא משדר למוח שזה "רעל" והתגובה היא קיא
קראתי על זה אם את רוצה ממש להעמיק בנושא יש את הספר "המוח הטיפש" שמסביר על המון תופעות בגוף
קראתי על זה אם את רוצה ממש להעמיק בנושא יש את הספר "המוח הטיפש" שמסביר על המון תופעות בגוף
בבקשה
יש כמה סיבות למשל אם את אוכלת הרבה אז תהיה לך בחילה זה אומר שאת מלאה *מדי*
ופשוט צריך חכות שהאוכל יירד לאיפה שהוא צריך לרדת ואז עובר הבחילה
ופשוט צריך חכות שהאוכל יירד לאיפה שהוא צריך לרדת ואז עובר הבחילה
שואל השאלה:
אבל אם אני אוכלת נניח ארוחה ואז אני נניח אכלתי בחצי שעה ואני כבר שבעה ואכלתי עוד למרות ששבעתי, איך בכמה דקות האוכל הופך לנוזל מוזר כזה של קיא?
אבל אם אני אוכלת נניח ארוחה ואז אני נניח אכלתי בחצי שעה ואני כבר שבעה ואכלתי עוד למרות ששבעתי, איך בכמה דקות האוכל הופך לנוזל מוזר כזה של קיא?
אנונימית
לא זה לא ככה
אם את אוכלת ואז אוכלת שןב למרות שאת שבעה לא יקרה לך כלום אבל כן תכאב לך הבטן כי את תהיי מלאה
בחילה נגרמת רק כשאת אכלת יותר מדי ולא רק שתי ארוחות אן שאכלת משהן מקולקל אז קיבה עושה גורוגורו כזה
אם את אוכלת ואז אוכלת שןב למרות שאת שבעה לא יקרה לך כלום אבל כן תכאב לך הבטן כי את תהיי מלאה
בחילה נגרמת רק כשאת אכלת יותר מדי ולא רק שתי ארוחות אן שאכלת משהן מקולקל אז קיבה עושה גורוגורו כזה
תקשיבי זה אינדיבידואלי לגבי כל אחד ואחד.
יש אנשים שיש להם בחילות מדברים מסויימים . אם זה מאוכל, ריחות, טעמים שהם לא אוהבים, והם מסוגלים גם להקיא מזה כי זה עשה להם פשוט רע . ויש כאלה שיסבלו בחילה ויחכו שיעבור. אפשר להחזיק בחילה בלי להקיא. זה קורה המון.
שיש וירוס בבטן אז כן... מקיאים אין מה לעשות. או נשים בהריון מקיאות כי פשוט יש להן בחילות בגלל ההורמונים והתינוק שגדל ומועך להן את כל האיברים.
אבל לא מקיאים תמיד, גם אם תאכלי 2 ארוחות אפילו ששבעת לא בהכרח שתקיאי. יכולה להיות לך בחילה מזעזעת ואחרי חצי שעה שעה זה פשוט יעבור בלי שתקיאי כי האוכל התעכל... סה"כ האוכל לא מקולקל הוא פשוט כבד לך בבטן. ויש כאלה שפשוט יגרמו לעצמם להקיא בכוח כי זה עושה להם רע... כל אחד והבחירות שלו. ויש כאלה גם שהם פשוט רגישים מאוד ו2 ארוחות כבדות יגרמו להם להקיא כבר לבד בלי להתאמץ.
ושוב , יש כאלה שפשוט יסחבו בחילה וכבדות ולא יקיאו אלא יחכו שיעבור.. ילכו להליכה קלה, ישבו רגע וישתו תה שיוריד הכל...
פעם אכלתי סופגניה מתוקה ממש והייתה לי בחילה... זה לא אומר שהקאתי. וזה לא אומר שהסופגניה הייתה לא טובה, פשוט באותו יום היה לי טו מאץ כל המתוק הזה..... פשוט שתיתי מים, חיכיתי שיעבור וזה הכ.
יש אנשים שיש להם בחילות מדברים מסויימים . אם זה מאוכל, ריחות, טעמים שהם לא אוהבים, והם מסוגלים גם להקיא מזה כי זה עשה להם פשוט רע . ויש כאלה שיסבלו בחילה ויחכו שיעבור. אפשר להחזיק בחילה בלי להקיא. זה קורה המון.
שיש וירוס בבטן אז כן... מקיאים אין מה לעשות. או נשים בהריון מקיאות כי פשוט יש להן בחילות בגלל ההורמונים והתינוק שגדל ומועך להן את כל האיברים.
אבל לא מקיאים תמיד, גם אם תאכלי 2 ארוחות אפילו ששבעת לא בהכרח שתקיאי. יכולה להיות לך בחילה מזעזעת ואחרי חצי שעה שעה זה פשוט יעבור בלי שתקיאי כי האוכל התעכל... סה"כ האוכל לא מקולקל הוא פשוט כבד לך בבטן. ויש כאלה שפשוט יגרמו לעצמם להקיא בכוח כי זה עושה להם רע... כל אחד והבחירות שלו. ויש כאלה גם שהם פשוט רגישים מאוד ו2 ארוחות כבדות יגרמו להם להקיא כבר לבד בלי להתאמץ.
ושוב , יש כאלה שפשוט יסחבו בחילה וכבדות ולא יקיאו אלא יחכו שיעבור.. ילכו להליכה קלה, ישבו רגע וישתו תה שיוריד הכל...
פעם אכלתי סופגניה מתוקה ממש והייתה לי בחילה... זה לא אומר שהקאתי. וזה לא אומר שהסופגניה הייתה לא טובה, פשוט באותו יום היה לי טו מאץ כל המתוק הזה..... פשוט שתיתי מים, חיכיתי שיעבור וזה הכ.
באותו הנושא: