3 תשובות
38.1 זה כלום..
שואל השאלה:
^וואו נקודה מעניינת!!!!!
אנונימי
1. כי לגברים יש מערכת חיסונית חלשה יותר מנשים.
2. אגו פצוע.
מבחינה היסטורית, חינכו גברים לחשוב שהם צריכים להיות "חולי שליטה עם יכולת אינסופית "אז כשיש לגבר תסמינים של חולי, הוא עושה מזה עניין גדול כי זה מחוץ ליכולתו.
גבר בטוח שהוא אמור להיות יצור אל טעותי ששולט בכל אירוע בחיים ושאסור לו להפגין שום חולשה.
כשמשהו אחד שולט בו והופך אותו לנשלט כמו מחלה, הוא לא יודע איך להתמודד עם זה. אימנו אותו שהוא אמור להיות "גבר" והרי לתת למשהו לשלוט בך זה לא "גברי"... אבל הוא לא מבין שהוא סך הכל בשר ודם..אורגניזם שיכול לחלות. לא אלוהים עם יכולת אינסופית, והאגו שלו נשבר. הוא לוקח את זה ללב כאילו זה סוף העולם...
אנונימית