14 תשובות
לא יודע אני לא בטן
האוכל יוצא מהקיבה ככה שהנפח של הבטן ירד מייד אחרי ההקאה
אבל לטווח הארוך זה לא ישנה הרבה
לא אבל מה כן קורה? ההקאה הופכת להרגל קבוע ולהפרעות אכילה החומצה מהקיבה ממיסה את השיניים, הגוף נעשה חלש והשיער נעשה דליל, הציפורניים נשברות, העצמות נעשות שבירות וזה גורם להתקפי אכילה בלתי נשלטים שגורמים לעלייה כפולה במשקל. אם רוצים בטן שטוחה צריך פשוט לעשות אימוני שרירי בטן, לאכול בריא והרבה חלבון ולישון מספיק.
איזה הגזמה^
תקשיבי אולי זה נראה לך הגזמה ויכול להיות שכן אבל עם כל מה שקורה בימנו אי אפשר לדעת מה עובר על בן אדם או מה הוא עושה לעצמו. ראית מה קרה לקארין באומן זכרונה לברכה. צריך לחנך אנשים על הנושא הזה כי הוא נורא חשוב.
אבל היא כולה שאלה מה קורה לבטן לא על הפרעות אכילה
ממש כתבת לה פה אורח חיים שלם
^
הכוונות שלה טובות.
וכן יכול להיות שזה מוגזם ברוב המקרים אבל היא דאגה למי שכתב את השאלה ובסוף יש סיכוי שהיא עזרה לאנשים.
אז אני לא מבינה למה היה צורך להגיב בצורה הזאת.
אנונימית
לא הגבתי בצורה מזלזלת אבל
אני מבינה למה הגבת אבל לדעתי זה היה קצת מיותר.
אנונימית
הגבתי את הדעה שלי זכותי
וזכותך לחשוב שזה היה מיותר