5 תשובות
כי מערכת ההגנה נפגעת
כן
כי הגוף חלש יותר. מערכת החיסונית לא חזקה ופגיעה יותר למחלות
כי הגוף חלש יותר. מערכת החיסונית לא חזקה ופגיעה יותר למחלות
לאו דווקא
כשאנחנו חולים המערכת החיסונים נלחמת בגורם הזר שנכנס לגוף
זה ממש תלוי במה חולים
כשאנחנו חולים המערכת החיסונים נלחמת בגורם הזר שנכנס לגוף
זה ממש תלוי במה חולים
לא ממש. המערכת נלחמת (משקיעה בניסיון להתגבר על תוקף מסויים ולא בכל הגוף) ו'דעתה' מוסחת. כמו שתתרכזי בלמידה, וכשיתוש יבוא ויציק לך בלי הפסקה, יעקוץ אותך ויפריע - את לא תצליחי ללמוד.
בסופו של דבר המערכת החיסונית מתחזקת מזה.
בסופו של דבר המערכת החיסונית מתחזקת מזה.
כן, ואז או שהיא מתחזקת, או שמתים
באותו הנושא: