3 תשובות
תשלחי ותראי מה היא מגיבה
אם לא אכפת לה באמת שכדי שלתנתקי איתה קשר אי אפשר לחזור למה שהיה אם רק אחת מנסה
אם לא אכפת לה באמת שכדי שלתנתקי איתה קשר אי אפשר לחזור למה שהיה אם רק אחת מנסה
זה מאוד פוגע היה לי מקרה דומה תשלחי את ההודעה ובמקרה הטוב תחזרו להיוצ שוב פעם בסטיות ואפילו יותר ממה שהייתן מקרים כאלה שמתגברים עליהם מראה שהחברות לא תתפרק המקרה הרע זה באמת האופי שלה ואז גם אם את לא רוצה את צריכה לנתק קשר כי אם זה ככה באמת אז זו חברות רעילה ממש מקווה שהצלחתי לעזור לך
בבקשה תעדכני
בבקשה תעדכני
שואל השאלה:
שלחתי לה את ההודעה ודיברנו ובאמת עובר עליה משהו שאני לא אדבר עליו פה כי זה לא לעיניין אבל כן היא תשתדל לתת לי עצות תצומת לב ולהיות יותר נחמדה והכל טוב כרגע לפחות אני מקווה
שלחתי לה את ההודעה ודיברנו ובאמת עובר עליה משהו שאני לא אדבר עליו פה כי זה לא לעיניין אבל כן היא תשתדל לתת לי עצות תצומת לב ולהיות יותר נחמדה והכל טוב כרגע לפחות אני מקווה
אנונימית