9 תשובות
תלוי מאוד מאוד בך ובגוף שלך, זה אינדיבדואלי ביותר. ואת כן תרזי אבל עדיף לשלב עם זה אירובי לפחות כדי לשרוף יותר קלוריות ולא ולהגזים עם הכמות הקלורית ביום (הכוונה שלא תהיה נמוכה מידי)
שואל השאלה:
1200 קלוריות ביום זה קצת מדי? אני ניסיתי איכשהו לחשב באיזה מחשבון כמה קלוריות אני שורפת אבל לא בטוחה אם זה נכון
אנונימית
שואל השאלה:
יצא לי 1567 וזה במנוחה זה לא הרבה מדי? כאילו זה במנוחה
אנונימית
1200 זה ממש כלום ושום דבר, אי אפשר לאכול כמות כזאת ביום הגוף צריך יותר. איפה בדקת כמה קל את שורפת?
^^ זה לא הרבה, הגיוני.
1200 קלוריות זה כמות של ילד קטן, אל תצפי שזה כל מה שתשרפי במנוחה.
שואל השאלה:
רגע אז לא הבנתי זה לא הגיוני התוצאה שיצאה לי?
אנונימית
שואל השאלה:
ואם זו התוצאה אז כמה אני קלוריות אני אמורה לאכול כי צריך פחות מזה
אנונימית
את לא אמורה לאכול פחות מזה.
התזוזה הבסיסית שלך ביום יום שורפת עוד כמה מאות קלוריות, אז צריכה להתחשב בסכום הכולל של קלוריות שאת שורפת ביןם, ולא רק במנוחה.
אם את לא מתאמנת תאכלי כמו הנטרלי בדיוק, זה יהיה פער מתאים עם הקלוריות הנוספות שאת שורפת בתזוזה בסיסית.
אם את כן מתאמנת אז אפילו יותר מזה.
שואל השאלה:
תודה
אנונימית