112 תשובות
ולמה זה קרה? את הכל עוד נדע...
בקיבינימט
העניש אותנו.
בגלל הפילוג בעם וכל השנאה והרציחות
איפה המדינה הייתה ב7 לאוקטובר?? ידענו שיהיה משהו, אף אחד לא רצה להקשיב.
שואל השאלה:
כן,
העניש תינוקות העניש ילדים אנס נשים
אם כך למה להאמין לאכזר שכזה?
שמר על הצפון
אנונימי
שלא יקרה בצפון מה שהיה בדרום חח
אנונימי
למה להאמין לאכזר שכזה?
ככה אתה קורא למי שיצר אותך?
תתבייש לך כופר, תן כבוד לבורא עולם כי הוא הדבר היחיד שאתה חייב לסמוך עליו לא משנה איפה אתה נמצא
שואל השאלה:
חמוד הייתי חרדי 14 שנה אני יודע הכל על יהדות גאה להיות כופר פשוט חקרתי וזה המציאות טיפש
מצחיק שאתה כותב על אונס נשים ומתעלם מזה שאנסו ורצחו גברים טיפש
אנונימי
פשיי יודע הכל על היהדות?
אתה לא יודע אפילו 5 אחוז מכל היהדות.
מה החלטת שאתה רב?
לפני שאתה יוצא על בורא עולם לך תלמד ותשכיל קצת
שואל השאלה:
אנונימי חבר שלי יהודה מת במסיבה מי אתה שתדבר ככה חתיכת עלוב
שואל השאלה:
התווכחתי עם רבנים והם לא הביאו לי תשובות אז ראחים יביא חי תשובות
זה שאתה מתכווח עם רבנים זה חוסר כבוד.
ואני לא אתן לך תשובות לכלום, אני רק אומר שאתה חושב שאתה איזה רב דגול שיודע הכל אבל אתה בעצם כזה קטן ליד כולם
שואל השאלה:
חחח אתה לא מבין שאם היית נולד בודאיסיטי היית מספר לי כמה טוב זה להיות ככה
אתה פשוט אטום
הוא לא היה והוא גם לא היה בשום תאריך אי פעם כי הוא לא קיים וכל מי שחושב שהוא קיים בור ולא מבין כלום
עזר לאלה שניצלו
ה' תמיד היה איתנו. ואולי די כבר לנסות להגיע לחמות!! השאלה הזאת גורמת לשנאה! שכל אחד יאמין במה שהוא רוצה אבל די לנסות לסכסך. זה מה שאתם רוצים בזמן מלחמה? לריב? תריבו עד מחר.
הוא לא היה קיים
זהו שהוא לא היה
אני באמת כל פעם מחדש לא מבין את המאמינים כבר מהשואה הייתם צריכים להבין שהוא לא קיים
את מאשימה את אלוהים? הוא נתן לנו כלים למחוק את עזה 90 פעמים בלי לסכן אף אחד, יש לנו את חיל האוויר החזק ביותר במזרח התיכון ואחד מהחזקים בעולם, שלא לדבר על תותחנים, טילים, וכמובן הכור הגרעיני בדימונה. אבל הוא לא יהיה נחוץ, אנחנו אשמים ב7.10 יותר נכון המנהיגים שלנו, ואגף המודיעין והדרגים בצבא, אנחנו האכלנו את המפלצת וקיבלנו אותה, זה לא עונש זה לא משהו מאלוהים, זה התוצאה של קודם כל להאכיל את המפלצת שם בעזה וגם תוצאה של פילוג מתמשך בעם, שהגיע לנקודת שיא ביום כיפור הזה
היה בחופשה, מה זה השטיות האלה? אי אפשר לדעת והטבח של השבעה באוקטובר תוכנן עוד מלפני שנה והיו עדויות לפעילות של הזבלים האלה ליד הגדר שדווחה על ידי התצפיתניות אבל המפקדים לא עשו עם זה כלום כי הקונסםציה הייתה שחמאס לא יכול לבנות את עצמו מחדש אחרי הסבב הקודם וזה מה שגרם לזה. נטו כשל במערכת הםיקודית ובממשל


קיצר זה לא קשור בכלל לאלוהים.
היה פה בדיוק כמו שהיה בהקמת המדינה הקמת הצבא וכו וכו, להאמין רק שטוב זאת לא אמונה. אנחנו לא יודעים הכל יש דברים גדולים מאיתנו השם הוא טוב גמור.
אנונימית, הוא העניש אותנו בזה שהוא רצח את חברים שלי ואת דודה שלי?
למה אני צריך לסבול הרי אני לא עשיתי כלום וגם דודה שלי וגם חברים שלי לא עשו כלום שיהרוג את ביבי יהיה יותר טוב
זה כמו אבא לילד שלו ,תאר לך שהוא ראה אותנו ,הילדים שלו כל כך מופלגים ,כל כך לא מכבדים מה נראה לך שהוא יעשה ,יסתום?הכל מידי ה...אני יודעת שזה נשמע נורא אבל תאמין לי זה ישתפר
תשמע הרצאות די לחזור על אותה שאלה 20ֶ פעם
הוא לא קיים
הוא לא קובע מעשים של אנשים ויש המון סיבות לזה
וסליחה אם מה שאני אגיד מזעזע אבל
א.בסופו של דבר הם במקום יותר טוב
ב.מכל דבר רע מתפתח דבר טוב(כמו שבגלל השואה נוצרה לנו מדינה)או כמו שעכשיו נשמיד את החמאס
אנונימית
שאתה מתעורר בבוקר אתה שואל איפה אלוהים שנתן לי את הזכות לקום בבוקר?
יש דברים שתלויים באדם. קרו גם המון ניסים בשביעי לאוקטובר.
לא דיברתי ספציפית אלייך, אנונימייווית
עניתי לשאלה שלו
ולדעתי זה לא באמת אכזריות שלו, זה ממש לא במכוון, אלוהים נתן לנו את הבחירה, וזה היה תוצאה של הבחירות שלנו, ההתנהלות שלנו או של מנהיגינו
כן הוא העניש אותנו בזה שהוא גרם להרג של משפחות רנדומליות בעוד שאנשים אחרים לא נפגעו או היה אכפת בכלל.
כן אנחנו העם הנבחר וכל הגויים האלה נחותים מאיתנו ואלוהים שומר עלינו מכל רע עזבו את השואה זה כי חטאנו אבא תמיד איתנו רק תראו עם שלם היה עד לזה שהים נחצה לשניים
לפעמים אני מרגיש כאילו אני חי בימי הביניים במדינה הזאת, מתי אנשים יתעוררו ויבינו שאנחנו לבד? כנראה שלעולם לא
בשום מקום, לא קיים
אם אתם נותנים מינוסים זה בגלל שאתם לא מקבלים את מי שיש לו דעה שונה
הוא לא היה, הוא יהיה, הוא לא קיים!
מתי אנשים יתעוררו ויבינו שאנחנו ממש לא לבד להפך יש לנו השגחה פרטית גדולה כל אדם שנרצח זה לא מקרי אנחנו לא יודעים למה אבל זה מה שה רצה זה גדול מאיתנו די לחשוב שאנחנו מבינים הכל
ה מלך ה מלך ה ימלוך לעולם ועד!
כן אנחנו העם הנבחר, והגויים לא נחותים הם פשוט לא קיבלו עליהם את המצוות, ועזוב את זה ששרדנו בכלל כאומה והצלחנו להתאחד יחד למדינה משלנו, ולנצח מספר גדול של צבאות, ושוב לנצח אותם בשישה ימים, ושמר עלינו גם במלחמת יום כיפור, ועשה לנו ניסים גם בימים הקשים של היום, זה לא עונש זה תוצאה של המעשים שלנו, היינו באופוריה- קיבלנו מתקפת פתע ממצרים וסוריה, היינו מפולגים, התעלמנו ממודיעין, הזנחנו את הנושא הזה כל כך הרבה זמן והאכלנו את המפלצת בכספים- מתקפת פתע רצחנית, אלוהים נתן לנו את הבחירה, ולכל בחירה יש גם השלכות, אמונה לא אומר שהכל טוב בעולם כי אם היה הכל טוב בעולם לא היה לנו את הבחירה
"כל אדם שנרצח זה לא מקרי אנחנו לא יודעים למה אבל זה מה שה' רצה"
היגיון מדהים, חזרתי בתשובה בזכותך, תודה
שאלה
תדמיין סיטואציה בה אתה בן חמש, וכשאתה בן 5 מי אחראי עליך? ההורים נכון? אז יום אחד אתה מחליט לריב עם ילד בן 9 ולקלל אותו לדוגמא, והוא מרביץ לך. מה ההורים יעשו? יחזרו אחטרה בזמן? הם לא יכולים למנוע הכל! אלוהים לא אחראי למריבות של בני אדם, בתקופה המאוד ארוכה האחרונה הוא לא מצא לנכון למנות נביא אמת, כנראה כי התדרדרנו. התדרדרנו עד כדי כך שמישהו צריך להזכיר לנו מי אנחנו. פעם הייתי שיכור וכמעט התחלתי עם המורה שלאנגלית עד שחבר שלי נתן לי כאפה ואיפס אותנו. זה מה שעשה ה'. אלוהים נתן לנו כאפה כדי שנתאפס על עצמנו, נחזור למוטב ונזכר שאנחנו עם ישראל ואנחנו צריכים להיות מאוחדים.
אנונימי
לא היה
אנונימית
חד משמעית אנחנו כל כך אחוז קטן מהעולם ואם לא הניסים שה עשה ועושה איתנו בכל רגע היינו נמחקים ממזמן כולם שונאים אותנו אבל ה שומר עלינו, אתם באמת חושבים שעם כזה קטן שכל כך שנוא לא היה נמחק במהלך ההיסטוריה ללא שמירה? ה לא נתן למוט רגלנו לעולם!
מי שכותב שהוא העניש, את מי? את התינוקות? את הילדים? היו אנשים כל כך טובים שנרצחו..
הוא לא עשה את זה הוא לא גרם לזה. הוא לא זה שהעניש אותנו זה היו המחבלים. עצם העובדה שאתם רק חושבים לעצמכם שאלוקים היה גורם לזה זה עצוב. הוא לא עשה את זה ולא נקם באף אחד, הוא פשוט לא היה. זה התשובה הכי פשוטה לזה והעובדתית לזה. אומרת בתור מאמינה מאוד. מוזמנים לא להסכים ולעשות מינוסים ולבכות על זה כמה שאתם רוצים אתם צודקים זה מאוד עצוב מה שקרה..
^^ לא יתן למוט רגלנו לעולם? ככה זה כשחושבים רק על הרעיון של היהדות אבל בסופו של דבר איפה היום יותר מ1400 מבני העם?
עם אלה ששומרים שבת עם אלה שאמרו שייקחו על עצמם משהן קטן עם כל אחד שהיה איתו
הוא היה שם, איפה היית אם אלוקים לא היה 7.10? מת
כן הוא היה עם התצפיתניות הגיבורות (באמת גיבורות)
רובן ממש לא מת באכזריות
בבתי הכנסת
שם לא סגדו לפסלי אלילים בפסטיבל סמים
לא היה
^^באלי לבכות שאתה מאשים אותם במוות של עצמם ובזוועות של אותו היום. איזה יהודי מאשים יהודי בטבח הזה???? לך לטיפול דחוף אבל
לא ברור, ואני באמת לא מבין את אלו שלמעלה שמטיפים מוסר, זו תקופה נסערת ואין זכות לשפוט אף אחד כרגע בגלל איך שהאמונה שלו השתנתה בגלל המצב
ai21 מה לא בסדר איתך? זה בדיוק למה פרצה המלחמה, בגלל אנשים כמוך^
לא היה קיים
כמו כל זמן אחר
^^^^^^הן כן לצערי הרב מאוד. אני מניחה שלא..
מסכימה
אז תסביר לי:
למה להרביץ ליהודים שמתפללים בתל אביב ואז לעשות מסיבת סמים עם פסלי אלילים בשמחת תורה ?
כדי לעשות דווקא?

מישהו חשב שזה ממש בדיחה טובה
ואז בנבזיות לשאול:
איך הקב"ה לא הציל את כל אלו שהגיעו לבזות אותו?
במקום להאשים את אלוהים אולי תשאלו איפה אנחנו היינו ב7 לאוקטובר?,כל המצב הזה קרה בגלל בני אדם,אם נקצין את המצב זה כמו שבן אדם יתפרץ לכביש מהיר יידרס וימות ויגידו איפה ה' היה?,אנחנו לא צריכים להסתמך על ניסים,הרבה אנשים פישלו פה ולא בהכל חייב להאשים את ה',לפעמים עם כמה שקשה להודות בני אדם טועים טעויות קריטיות
אנונימי
^^^ הקטע עם התפילה זה אך ורק בגלל שהעירייה ביקשה לא לעשות את זה בהפרדה בגלל שזה מקום עם רוב חילוני וצריך להתחשב ברגשות שלהם כמו שאנחנו מתחשבים בכם ואין תחבץ בשבת
כנראה היה בחופשה הוא משהו כזה
לא היה, תפסיקו לערב את אלוהים בכל דבר
אנונימית
^ ההתעוררות האמיתית תהיה ההבנה שאלוהים לא קיים
הקטע של להרביץ ליהודים שמתפלל כי הוא דתי ואתה חילוני
זה קטע שלמדתם מה נאצים
התבהמות מוחלטת

רק זה יכול להסביר אדם שהולך למסיבת סמים עם פסלי אלילים ענקיים
כדי לבזות את שמחת תורה
מבין כמה זה גרוע?
קודם כל, השם היה.
והוא היה גם בשואה, והוא היה גם בלידות שלנו, ובשמחות שלנו. להגיד שהוא לא היה זה להגיד שהוא לא מחליט על הכל. כיאלו שהשם שם אותנו פה ואמר לנו תסדרו, אני לא אחראי על כלום בעולם הזה. וזה לא נכון.

ואז, כשאנחנו כבר מבינים שהשם אחראי על הכל ודבר כזה לא היה קורה בלי שהשם היה רוצה עולה השאלה אז למה? למה השם עושה דבר כזה רע?
והתשובה היא, שיש חשבונות שמיים שהם לא תפקידנו לעשות, ושאנחנו לא יודעים הכל. וזאת תשובה קצת מעצבנת, כי היא קצת נשמעת מתחמקת
אבל היא לא, זה פשוט ככה. אדם צריך לדעת שהוא לא מבין כל מה שאלוקים עושה ושיש דברים נסתרים ממנו.

חוץ מזה השם לא הזהיר? לא ידענו שאם לא נלך בדרך שלו יקרו דברים לא טובים? לא ידענו שהייתה פה שנאה מטורפת שאף אחד לא עצר אותה?
אמאלה תתביישו כל מי שהעז לדבר לא יפה לה'.
אנונימית
רק לחשוב מה היה קורה אם זה לא היה רק חמאס אלה גם חזבאללה ואיראן וסוריה ואלי מדינות כמו מצרים גם היו מצטרפות לחגיגה? אז אולי שם הוא היה.
אנחנו עברנו דברים קשים פי כמה וכמה. ואנחנו עדיין כאן. עם שעל פי כל היגיון היה אמור להיעלם. והנה אנחנו כאן. אי אפשר כל פעם שקורה דבר נורא להגיד איפה אלוהים. אחרת היינו בגן עדן
למה אתם אומרים הכל בתור עובדה? אלוהים היה. לא, זה מה שאתם מאמינים, תפסיקו להגיד את זה עובדתי כי אין לכם באמת הוכחות פשוט תגידו מה שאתם מאמינים שקרה.
אני מאמינה שאלוהים לא קיים.
אני לא אומרת אלוהים לא קיים אני אומרת שזה מה שאני חושבת
אנונימית
השאלה היא לא איפה אלוהים..איפה הצבא והמודיעין היו ב7.10?
^^ לא, אתה חי וקיים הצבא והמדינה קיימים זה סימן שהוא לא נתן למוט רגלנו, זה לא סתם רעיון של היהדות. אוהבת את כולכם ומאחלת לכם אמונה שלמה כי זאת הדרך היחידה לחיות באושר נצחי
הוא לא כי הוא לא קיים.
תפסיקו כבר עם הזילזול הזה ,כל אחד ומה שהוא מאמין בו ,גועל נפש לראות את זה
מה הקשר זילזול. הוא לא קיים- זה מה שאני מאמינה בו.
לא אמרתי משהו רע אמרתי רק עובדה.
א.זו לא עובדה ,ב.אין לי בעיה שלא תאמיני בו אבל לכתוב שהוא לא קיים זה קצת לא מכבד
שיחק פוקר עם אללה, ישו ובודהה
ה' נמצא בכל מקום אי אפשר להגיד שהגיע לנו אבל המלחמה הזאת פתאום איחדה את כולם ברגע שכל עם ישראל יהיה מאוחד המלחמה תיגמר הדבר היחידי שאפשר לעשות כרגע כדי לעזור לצה"ל זה לעזור להם לתרום להם בגדים או מה שצריך ולהתפלל להחזרת כל החטופים
אנונימית
תאמין לי שהוא עצוב יותר מאיתנו
אלוהים הוא הכי רחמן
ואנחנו ירשנו את הרחמנות ממנו
אז תנסה להבין כמה רחמן הוא!!!
מה שבטוח כמה שאתה מרחם עליהם אלוהים יותר מרחם
הוא פגע בילדים שלו
היהודים הם הילדים של אלוהים והוא פגע בהם
זה מה שקורה בגלל שנאת חינם
כל הצרות שקרו ליהודים בהסטוריה זה היה בכלל שנאת חינם ...

השמאלנים האלה....(סמיילי קורץ)
ישב לשתות קפה עם סבא רבא שלי כמובן
העניש אותנו
עם פנינה רוזנבלום כתב איתה תשיר
מאיפה אני יודעת איפה הוא היה מה זה השאלות האלה מה אני
איפה הוא היה כשהוא העיר אותך היום? איפה הוא היה כשנולדת? איפה הוא היה כשהיה לך מה לאכול בבוקר?
איפה אלוקים היה בטוב? אתם שואלים רק איפה אלוקים היה ברע- יגאל כהן

אין רע היורד מהשמיים ❤
לא העניש ולא נטש ולא כלום הוא היה איתנו, ויפה שיש לך שאלות אבל אתה צריך לדעת שלא להכל יש תשובות.
גם במדע יש דברים כאלה שאין להם עדיין תשובות.
אנחנו לא נדע את החשבונות של מעלה
כי השכל שלנו מוגבל מכדי להבין את זה
לא היה.
עסוק בעניין החשוב בהרבה שהוא נשים שמנשקות נשים
איך אני אוהבת שאלות כאלה
ולשאלה: בשרותים שם *** עלינו ומחרבן
מינוסים יתקבלו בברכה אנשים אהובים:)
אנונימית
הוא הרג את כל מי שחילל את החג
מחלליה מות יומת כתוב בתורה
עובדה ישובים דתיים לא נפגעו
במסיבת הטבע עשו כל העבירות בתורה וזה המחיר מה לא מובן ?
יש דין ויש דיין
שואל השאלה:
אהבתי תתשובה
שואל השאלה:
אתם צריכים להבין שאין אלוהים
חולה על הקבהה
שואל השאלה:
על הקובבה?
שואל השאלה:
את בכלל מתנחלת
על הקדוש ברוך הוא אין עוד מלבדו אהבה שלי❤❤
^^כן למה לא רואים?
אני באמת לא מבינה אם אתה לא מאמין באלוקים ושום דבר לא ישכנע אותך למה אתה שואל את השאלה הזאת,זה פשוט שאלה מציקה ומפלגת וחסרת משמעות
אנונימית
איש איש באמונותיו יחיה
אך שים לב שגם בשואה הוא לא היה בהתחלה ואז שרדנו
נראלי זה בן מי ששאל את השאלב
שואל השאלה:
אני צוחק גם אני גר בשומרון
מת על קדומים
זה כל כך ברור שיש אלוקים ואם תרצה נוכל לדבר על זה באריכות גם לי היה ספק ובררתי את זה לעומק עם טובי הפרופסורים בכל הצדדים קראתי מעל 500 ספרים התעסוקתי עם זה למשך 6חודש ברצף בלי הגזמה
יש אלוקים מליון דולר
שואל השאלה:
ואתה מתכתב בסטיפס?
איזה עלוב
^^^די אתה בקדומים? זה ממש קרוב עליי אבל לא נראלי שאתה מכיר את היישוב שלי אנחנו די חור של החור
שואל השאלה:
זה מקום ואוו אבל מסוכן
מזל שיש לנו כיתת כוננות מטורפת
שואל השאלה:
איזה ישוב את גרה
אז אתה חילוני ביישוב דתי? איך זה עובד אצלך?
חוות יאיר מכיר?
השומרון מהמם ממש. אחד המקומותת הוא מסוכן מבחינת פיגועים לא מבחינת טילים ונפילות
שואל השאלה:
טילים ונפילות זה לא באמת מסוכן
חמאס ירה בערך 10,000 טילים מה7 באוקטובר ורק 2 מתו מטילים
פיגועים זה הרבה יותר מסוכן
שואל השאלה:
לא אני ממשפחה חרדית
פשוט אני נהייתי נורמלי
בוא לפרטי שניה
שואל השאלה:
הייתי בנופים וביקיר אם את מכירה אבל חוות יאיר עוד לא הייתי
צריכים להבין שאין אלוקים? תוכיח דהוא לא קיים קודם
אין הוכחה שהוא קיים ואין הוגחה שהוא לא ומי אתה שתגיד אם הוא -יים או איפה הוא היה או לא היה?
היופי פה זה שלבני האדם יש יכולת חשיבה עצמאית, בחירות עצמאיות, הוא לא מתערב במלחמות שלנו.
הוא ישמור בעת הצורך, אבל גם ייתן לנו ללמוד את הלקחים שלנו לבד.
תגידו מה שתגידו, אבל המלחמה הזו חיברה מחדש עם שלם שבמשך כמה שנים, לא חודשים, שנים(!) מפולג והשנאה רק הולכת וגוברת, ולשם שינוי הישראלי היפה יוצא החוצה, כולם אחד עם השני, כולם בתמיכה מוחלטת וכולם מסכימים על דבר אחד- משהו פה חייב להשתנות.
לגבי השואה, אני חושבת שזה לא חדש לאף אחד-
השואה היא הזכאות שלנו למדינה, אחרי מלחמת העולם השנייה סוף סוף העולם הבין שהיהודים חייבים מקום משלהם, כלומר ללא השואה לא הייתה להו מדינה.
אף אחד לא חייב להאמין, מי שבוחר להאמין ימצא את כל הסיבות להאמין, מי שבוחר לא להאמין ימצא את כל הסיבות לא להאמין, אין צורך לפגוע באמונות של אנשים או לרדת על אנשים שמאמינים בגלל שלא מסכימים איתם.
אנונימית
אני לא יודע מי אתה והאם באמת היית חרדי, אבל מה שבטוח זה שלא סותרים תורה שלימה שמוכחת מאין ספור הוכחות מקושיה אחת גם אם ממש חזקה, כי זה לא סתירה להימצאות הבורא אלא איך יכול להיות רע אצל אין סוף טוב... שאלה שיש עליה מלא תשובות אבל בכל מקרה זה שאלה ולא סתירה ליהדות..
ואגב מעניין אותי מאוד איזה שאלות שאלת את הרבנים והם לא ידעו? תכתוב פה.
תן לי נוכחה אחת שהתורה קרתה
זה העניין שהתורה לא קרתה... התורה הובאה במעמד היסטורי לפני מלא שנים לפני מליוני אנשים.. כל הדתות מקורן שם.. כל ספר תורה שתמצא לא משנה באיזה שפה, הוא תואם למקור.. (והראייה אצל האתיופים שזה התגלה לנו לפני כ- 100 שנה) כמה שניסו לתארך אותה אחרת לא הצליחו, ביקורת המקרא לא צלחה, הטענות שם חסרות טעם (כמו למשל שמשה עשה קולות מההר כאילו זה אלוקים, עכשיו מוכח שהחוקרים מאמינים במעמד הזה רק הם מנסים לתת תיאוריות ממש לא ריאליות, וכל פעם צץ מחקר חדש שמנסה לאזן, לתקן, לפגום ואפילו למחוק את קודמו)....
גם ארכיאולוגית הוכחה התורה...
אבל עזוב אנחנו לא מדברים על התורה.. אנחנו מדברים על הימצאות בורא...
הרי מעצם שאלת השואל מוכח שהוא מאמין שקיים רק שיש לו איזה אי הבנה איך יכול להיות רע בתוך טוב...
אלוהים עשה את זה בגלל הפילוג כי הוא רצה שניהיה מאוחדים
וזה לא עזר.. ^