7 תשובות
ברור
אחרי כל השנים האלה?
אחרי כל השנים האלה?
עם החיות אדם האלה, הייתי מאמינה להכל..בהחלט.
הייתי מאמין לזה (למרות שגם אני כמו הרבה האמנתי שהוא מורתע וזה)
אבל לא האמנתי שהוא יצליח בזה, ובטח שלא עד כדי כך :(
למרות שכן, הייתה לי הרגשה בשבועות לפני שעומד להיות מלחמה או מבצע
כשהגיעו אלינו השמועות על זה שמחבלים פוצצו את מחסום ארז וחודרים ליישובים (אלו היו השמועות ששמענו בהתחלה) הייתי בטוח שכל הצבא וחיל האוויר על הרגליים ועושים הכל כדי לחסל אותם כמה שיותר מהר (היה כבר פעם ב2018 שהייתה צעדה מעזה של מלא עזתים שרצו לחצות את הגדר וחיל האוויר ירה עליהם והרג כמה והם לא הצליחו, אז חשבתי וקיוויתי ממש שהפעם גם זה מה שיהיה, וגם כששמעתי על טנדרים של מחבלים שדוהרים בעוטף עזה לא האמנתי שזה עד כדי כך, וכל כך הרבה מחבלים)
מבחינת הרוע והשטניות שלהם, לא היה לי ספק שהם רוצים לחסל אותנו, אם היה להם אפשרות הם היו עושים פי 800 ממה שהם הספיקו לצערנו, הם מיכל ענק של רוע ושטניות שלא היה לי ספק לרגע לגבי כמה שהם יצורים עלובים ומרושעים
אבל לא האמנתי שהוא יצליח בזה, ובטח שלא עד כדי כך :(
למרות שכן, הייתה לי הרגשה בשבועות לפני שעומד להיות מלחמה או מבצע
כשהגיעו אלינו השמועות על זה שמחבלים פוצצו את מחסום ארז וחודרים ליישובים (אלו היו השמועות ששמענו בהתחלה) הייתי בטוח שכל הצבא וחיל האוויר על הרגליים ועושים הכל כדי לחסל אותם כמה שיותר מהר (היה כבר פעם ב2018 שהייתה צעדה מעזה של מלא עזתים שרצו לחצות את הגדר וחיל האוויר ירה עליהם והרג כמה והם לא הצליחו, אז חשבתי וקיוויתי ממש שהפעם גם זה מה שיהיה, וגם כששמעתי על טנדרים של מחבלים שדוהרים בעוטף עזה לא האמנתי שזה עד כדי כך, וכל כך הרבה מחבלים)
מבחינת הרוע והשטניות שלהם, לא היה לי ספק שהם רוצים לחסל אותנו, אם היה להם אפשרות הם היו עושים פי 800 ממה שהם הספיקו לצערנו, הם מיכל ענק של רוע ושטניות שלא היה לי ספק לרגע לגבי כמה שהם יצורים עלובים ומרושעים
האמת שלא הייתי בגלל שהייתי בטוחה שאין מצב שהם יצליחו
לא. הייתי מזלזל וממשיך הלאה
לא
באותו הנושא: