6 תשובות
שואל השאלה:
זה לא כדורים זה אבק. זה גם טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי את הספאטון אבל זה מגעיל רצח ואני לא מסוגלת לשתות את זה
אנונימית
ניסית את הטעם תפוח?
שואל השאלה:
כן והיה עוד טעם שניסיתי ולא אהבתי
אנונימית
ספאטון בטעם תפוח
יותר טוב מכדורים זה ברזל נוזלי