6 תשובות
שואל השאלה:
זה לא כדורים זה אבק. זה גם טוב?
זה לא כדורים זה אבק. זה גם טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי את הספאטון אבל זה מגעיל רצח ואני לא מסוגלת לשתות את זה
ניסיתי את הספאטון אבל זה מגעיל רצח ואני לא מסוגלת לשתות את זה
אנונימית
ניסית את הטעם תפוח?
שואל השאלה:
כן והיה עוד טעם שניסיתי ולא אהבתי
כן והיה עוד טעם שניסיתי ולא אהבתי
אנונימית
ספאטון בטעם תפוח
יותר טוב מכדורים זה ברזל נוזלי
יותר טוב מכדורים זה ברזל נוזלי
באותו הנושא: