5 תשובות
הגוף נהיה חלש ואת יכולה לסבול מכל מיני דברים כמו אנמיה וכו..
אז את מרגישה מאוד חלשה באיזשהו שלב ואם את מגיעה לאנמיה לגמרי בלי ברזל יש חשש להתעלות ולכן גם שאין ברזל אומרים לא להתאמץ יותר מדי
חוסר בברזל אומר חוסר בחמצן בגוף.
הברזל הוא מה שמעביר את החמצן בדם. זה גורם לאנמיה, זה גורם לעייפות יתרה, קושי במאמץ... כאילו תחשבי שבימקום עכשיו לנשום רגיל, את תיקחי חצי ממה שאת נושמת. את תוך דקות ספורות תרגישי חוסר באוויר... ככה הגוף שלך מרגיש יום יום כשיש לך חוסר בברזל. עדיף לקחת. עשיתי כם את הטעות של לא לקחת ואני עושה בדיקות דם בקרוב, מקווה מאוד שלא פגעתי באיזה מערכת אצלי :/
הברזל הוא מה שמעביר את החמצן בדם. זה גורם לאנמיה, זה גורם לעייפות יתרה, קושי במאמץ... כאילו תחשבי שבימקום עכשיו לנשום רגיל, את תיקחי חצי ממה שאת נושמת. את תוך דקות ספורות תרגישי חוסר באוויר... ככה הגוף שלך מרגיש יום יום כשיש לך חוסר בברזל. עדיף לקחת. עשיתי כם את הטעות של לא לקחת ואני עושה בדיקות דם בקרוב, מקווה מאוד שלא פגעתי באיזה מערכת אצלי :/
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם צריכה לעשות בדיקת דם אבל נורא חוששת כי מפחדת שיגלו לי עוד דברים חוץ מחוסר ברזל שאני כמעט בטוחה שיש לי ..
אני גם צריכה לעשות בדיקת דם אבל נורא חוששת כי מפחדת שיגלו לי עוד דברים חוץ מחוסר ברזל שאני כמעט בטוחה שיש לי ..
אנונימית
תיראי. זה מפחיד נכון אני איתך בזה.
אבל מה יותר מפחיד?
לגלות משהו לא תקין ולתקן בעזרת כדורים וטיפול וליהיות בסדר אחרכך?
או לא לבדוק ואחרי כמה שנים משהו בגוף יקרוס וזה יהיה כבר מאוחר מידי לתיקון...
עדיף לדעת ולגלות מוקדם מאשר מאוחר מידי. את תיהי בסדר באמת, הגוף שלך עוד צעיר הסיכויים שלך למשהו חריף מאוד נמוכים
אבל מה יותר מפחיד?
לגלות משהו לא תקין ולתקן בעזרת כדורים וטיפול וליהיות בסדר אחרכך?
או לא לבדוק ואחרי כמה שנים משהו בגוף יקרוס וזה יהיה כבר מאוחר מידי לתיקון...
עדיף לדעת ולגלות מוקדם מאשר מאוחר מידי. את תיהי בסדר באמת, הגוף שלך עוד צעיר הסיכויים שלך למשהו חריף מאוד נמוכים
אנונימית
באותו הנושא: