26 תשובות
או שיש מזגן על 16 מעלות
אנונימית
אם יש לך חוסר בברזל בודקים בבדיקת דם ואם באמת חסר אז נותנים לך כדורים לשתות 3 חודשים
אנונימית
בדרך כלל מתיעצים עם רופא ובאבוקדו יש מלא ברזל
אל תגידו סתם
בתור אנמית,יש מלא סוגי אנמיה
והטיפול זה בהתאם לחומרה
השלב הבסיסי אם זה אנמיה בגלל חוסר בברזל זה לשנות תזונה
בתור אנמית,יש מלא סוגי אנמיה
והטיפול זה בהתאם לחומרה
השלב הבסיסי אם זה אנמיה בגלל חוסר בברזל זה לשנות תזונה
אל תקחי את זה ללב לדעתי
אבל אם את דואגת לכי לרופא
אבל אם את דואגת לכי לרופא
שואל השאלה:
אם אשנה תזונה זה יעבור ?
אם אשנה תזונה זה יעבור ?
אנונימית
לכי קודם תעשי בדיקת דם אולי את סתם לחוצה ופשוט קר במשרד
אנונימית
^ זה שהיא אמרה לא אמרה שבהכרח יש לך
ושוב יש מלא סוגי אנמיה
יכול להיות גם שאת פשוט רזה לעומתה אז את נוטה להיות יותר רגישה לקור
ושוב יש מלא סוגי אנמיה
יכול להיות גם שאת פשוט רזה לעומתה אז את נוטה להיות יותר רגישה לקור
היא רופאה? יש לה איסושהיא הסמכה?
אל תשנה את כל התזונה שלך על בסיס הערה שמישהי בעבודה שלך העירה.. תעשה בדיקת דם ותתקדם משם.
אל תשנה את כל התזונה שלך על בסיס הערה שמישהי בעבודה שלך העירה.. תעשה בדיקת דם ותתקדם משם.
או שבאמת היא הגזימה עם המזגן ושמה על 16 מעלות..
או שאולי בכלל יש לך אלפאטלסמיה
יש כל מיני סוגי מחסור בברזל.
פשוט תתחילי עם זה שתבקשי מרופאת המשפחה הפנייה לבדיקות דם הכוללות בדיקות המתייחסות לברזל...היא כבר תדע מה לתת לך..
תגידי אחכ מה יצא בבדיקות אם בא לך..ואז נדע
או שאולי בכלל יש לך אלפאטלסמיה
יש כל מיני סוגי מחסור בברזל.
פשוט תתחילי עם זה שתבקשי מרופאת המשפחה הפנייה לבדיקות דם הכוללות בדיקות המתייחסות לברזל...היא כבר תדע מה לתת לך..
תגידי אחכ מה יצא בבדיקות אם בא לך..ואז נדע
הולכים לרופא
או שיש מצב שהמזגן הקפיא אותך
או שיש מצב שהמזגן הקפיא אותך
פשוט תאכלי דברים שיש בהם ברזל ואם קר לך תכבי את המזגן
או שפשוט קר לך בלי קשר.
אנחנו לא רופאים,תלכי לרופא שיעשו לך בדיקת דם ואז יגידו לך אם חסר לך ברזל.
גם לי חסר ברזל - כי אני לא אוכלת הרבה בשר (צימחונית לשעבר, הפסקתי להיות צימחונית כי זה גם לי לבעיות בגוף)
אנחנו לא רופאים,תלכי לרופא שיעשו לך בדיקת דם ואז יגידו לך אם חסר לך ברזל.
גם לי חסר ברזל - כי אני לא אוכלת הרבה בשר (צימחונית לשעבר, הפסקתי להיות צימחונית כי זה גם לי לבעיות בגוף)
לא הבנתי איך קבעת שאיי לך ברזל בלי שעשית בדיקה
אז מישהי שאפילו לא מכירה אותך אמרה לך את זה רק על סמך זה שהיה לך קר? זה לא אומר כלום
אז מישהי שאפילו לא מכירה אותך אמרה לך את זה רק על סמך זה שהיה לך קר? זה לא אומר כלום
או שחסר ברזל או שהמזגן על 16 מעלות אז מה יש להאשים אותך שקר? מן הסתם שקר
אם את חושבת שחסר לך ברזל את מוזמנת לעשות בדיקת דם ויתנו לך את הויטמינים שאת צריכה
אם את חושבת שחסר לך ברזל את מוזמנת לעשות בדיקת דם ויתנו לך את הויטמינים שאת צריכה
תעשי בדיקת דם ויגידו לך אם חסר לך ברזל, אם כן תקחי פשוט ברזל
אוכלים יותר בשר ומפחיתים בחלב שגורם לכך שהברזל לא נספג בגוף וגם מומלץ לעשות בדיקת דם במידה ואת עושה ואת לוקחת כדורים זה טוב כי זה יעלה לך לא רק ברזל אלא כנראה וויטמינים אחרים שחסרים לך
שמעי זה תסמין אחד מיני רבים שיכול להיגרם מעוד אלף ואחת דברים, אני ממש לא אוהבת שישר מדבר כזה משליכים על הבריאות שלך ועוד לדבר כל כך ספציפי, תקחי את זה ממש בערבון מוגבל. אם באמת חסר לך ברזל בגדול הולכים לעשות בדיקת דם כדי לראות באמת אם חסר ועד כמה ואז או שמשנים את התזונה או שנותנים כדורים וזה מסתדר..
תעשי בדיקת דם?
יש אנשים
. רגישים מדי לקור לי לא אוהבת...מזגן
יש אנשים
. רגישים מדי לקור לי לא אוהבת...מזגן
בדברים כמו תרד יש לא מעט ברזל.
תעשי בדיקות דם
לכי לרופא משפחה, תבקשי הפניה לבדיקות דם ותראי כמה ברזל יש לך
לי יש ברזל 9, ממש ממש נמוך ולרוב חם לי
אבל זה תלוי מאוד בבנאדם, אבל כן, ברזל יכול להשפיע
לכי לרופא משפחה, תבקשי הפניה לבדיקות דם ותראי כמה ברזל יש לך
לי יש ברזל 9, ממש ממש נמוך ולרוב חם לי
אבל זה תלוי מאוד בבנאדם, אבל כן, ברזל יכול להשפיע
בדיקת דם ואם חסר לך ברזל תישאל רופה
אם המזגן מעל 24 כזה מעלות אז נראלי שחסר לך ברזל ואם חסר לך יפנו אותך לבדיקת דם ואז את תקבלי תרופה (או שיקחו אותך לתזונאית/דיאטנית )
תאכלי את השרשרת שלך
אנונימית
אני אנמית ואני לוקחת כדורים כדי להעלות את רמת הברזל בגוף שלי
תעשי בדיקת דם והרופא כבר יגיד לך מה לעשות במידה ואת אנמית
אבל כנראה פשוט באמת קר במשרד ואין לך כלום, בכל מקרה אם בא לך, תבדקי
תעשי בדיקת דם והרופא כבר יגיד לך מה לעשות במידה ואת אנמית
אבל כנראה פשוט באמת קר במשרד ואין לך כלום, בכל מקרה אם בא לך, תבדקי
כדי לבדוק אם חסר לך וויטמין או ברזל את מבקשת מהרופא משפחה שלך לעשות בדיקת דם לכל זה
דבר שני תנסו לכבות את המזגן קודם או שתלבשי שווצ'רט כי לאחרים חם
גם אני אנמית ואני לוקחת תרופה חסרת טעם שאפשר לערבב במיץ, ואני גם אוכלת הרבה בשר ודברים עם ברזל אבל אני אחרי ולפני בדיקת דם לזה...
דבר שני תנסו לכבות את המזגן קודם או שתלבשי שווצ'רט כי לאחרים חם
גם אני אנמית ואני לוקחת תרופה חסרת טעם שאפשר לערבב במיץ, ואני גם אוכלת הרבה בשר ודברים עם ברזל אבל אני אחרי ולפני בדיקת דם לזה...
באותו הנושא: