9 תשובות
היא שלמות הבורא
היא יפייפיה אבל כן קצת הייפ מוגזם
אני תמיד אומר את זהה
היא מהממת
היא ממש אחלה
בנים עושים ממנה והיא כן נראית טוב אבל זה הכל בגלל הניתוחים
אנונימי
שואל השאלה:
לא נראלי היא עשתה ניתוחים
לא נראלי היא עשתה ניתוחים
אנונימית
שואל השאלה:
את האמת שבנות עושות ממנה יותר מבנים לפחות ככה התגובות אומרות
את האמת שבנות עושות ממנה יותר מבנים לפחות ככה התגובות אומרות
אנונימית
מה יש לכם היא לא כזאת יפה מה אתם סוגדים לה באלוהים.
מילא יעל שלביה הייתי מבינה אבל היא לא מתקרבת אפילו ללהיות יפה הבחורה הזאת תרגיעו
מילא יעל שלביה הייתי מבינה אבל היא לא מתקרבת אפילו ללהיות יפה הבחורה הזאת תרגיעו
אנונימית
באותו הנושא: