6 תשובות
ו-1.80 נמוך ? מה הקשר .^
זה עניין של נוחות גם
לא הבנתי איפה אמרתי ש1.80 זה נמוך?
אנונימית
לי אישית עושה את זה
מה הגובה של בנות שנמוך לך?
אנונימית
דווקא אוהבת גבוהים. לא יפריע לי גבר 1.90
כן זה די גבוה אבל סך הכל נמשכת לזה
אנונימית
יותר מדי
אנונימית