11 תשובות
אני אישית מעדיפה רגליים בנפרד הייתי מכניסה בטן ביום של פלג גוף עליון או אירובי אם יש לך יום כזה אבל איך שבא לך
אנונימית
זאת כבר העדפה אישית לאיזה אימון לצרף בטן, תנסה פעם אחת תראה אם זה מתאים לך
שואל השאלה:
אני עושה הכל בנפרד
נגיד אימון גב
אימון רגליים
אימון בטן ואירובי
אימון כתפיים וחזה
ועוד יום שבו אני עושה אימון בטן ואירובי וחשבתי ביום הזה לעשות רגליים ובטן כי אני רוצה לחזק את שתיהם (תכלס זה אימון חמישי והאחרון של השבוע בדרך כלל שבו החלטתי שאני מחזקת איזשהו שריר אני רוצה לשים דגש יותר מפעם אחת וכבר תקופה שאני שמה דגש על בטן פשוט חשבתי שאני רוצה גם רגליים)
אנונימית
הייתי עושה ככה
גב ובטן
רגליים
בטן ואירובי
כתפיים וחזה
רגליים
(כאילו את הבטן האחרון להעביר לאימון גב)
כי בתרגילים של בטן לפעמים משלבים גם רגליים אז אני מעדיפה שלא לשים את זה באותו יום
אנונימית
זה אותו דבר כמו שכתבת רק העברתי את הבטן ליום אחר אבל זה העדפה אישית שלי
אם מסתדר לך כמו שכתבת אז גם טוב תנסי ותראי מה עדיף לך
אנונימית
שואל השאלה:
השאלה זה לא מעמיס על הגוף?
זה לא יותר מידי תרגילים על הגוף?
ולא רק עניין של לנסות ולראות אם זה מעמיס
בכללי כממוצע לכל אלה שמתאמנים
זה יותר מידי או שלא לאימון גם בטן וגם עוד משהו בנוסף כמו גב או רגליים?
אנונימית
לא יודעת
אני עושה 5 תרגילים בכל אימון ובזה של הבטן יש לי 9 (4 מהם בטן) האלה של הבטן די קצרים אז לא ככ מעמיס לי אבל כל אחד זה שונה תנסי ותראי מה עובד לך
אנונימית
חחח ידיים לא מאמנת?
ולשאלתך אין בעיה באותו יום
^ואי נכון לא שמתי לב לזה אפילו
ממליצה לך להוסיף ידיים
באיזה שהוא שלב זה גם יגביל אותך מלהתקדם גם ברגליים למשל בדדליפט רומני את אמורה להחזיק את המוט ולא ככ יעבוד לך אם לא תאמני אותם כי לא יהיה קשה יותר לשפר משקלים בגלל הידיים
אנונימית
צודקת^
שואל השאלה:
ידיים אני מאמנת עם אימון גב חלק וחלק השני באימון כתפיים חזה
פשוט לא ציינתי את זה
אנונימית