9 תשובות
תודה על מה שנתן לי
ושלא יעזוב אותי אף פעם
ושלא יעזוב אותי אף פעם
תודה על מה שיש לי . (גם על הדברים הרעים. ויש המון.)
ושאני אוהבת אותו
ושאני אוהבת אותו
שהוא מלך
*confused screaming*
כן זה יהיה שוק כי איך משהו שלא קיים פונה אליך
כן זה יהיה שוק כי איך משהו שלא קיים פונה אליך
שאני אוהבת אותו או שואלת אם הוא גאה בי כמו הראשונה
אם הוא גאה בי
הייתי שואל אותו למה הוא מדבר אותי אני מאמין שהייתי חושב שאני הוזה
(אני אדם מאמין)
זה פשוט מפתיעה אותי למה שהוא ידבר דווקא איתי מכל האנשים
(אני אדם מאמין)
זה פשוט מפתיעה אותי למה שהוא ידבר דווקא איתי מכל האנשים
שואל השאלה:
*קיים ^
*קיים ^
אנונימית
זו האמונה שלי
באותו הנושא: