10 תשובות
היי
אנונימי
זה היה מעבר לסתם הרגשה. הייתי אובדנית.
אם את במצב הזה וצריכה עזרה
אני כאן להקשיב ולנסות לעזור
אימאלה כן
כל סטיפס מותק
כן
יש לי אובדנות..
לא בחיים לא הייתי אובדני ואני מאובחן בדיכאון וחרדה זה משתנה לא כל אדם דיכאוני אובדני
כן וכולם כבר יודעים מיזה אני לא מצליחה להסתיר את זה זה קשה אבל אני מאמינה שמתי שהוא זה יעבור זה רק תקופה גם אם זה מרגיש כמו נצח תזכרו את זה התאבדות זה פתרון תמידי לבעיה זמנית❤