5 תשובות
להרעיב את עצמך זה לא הפתרון.
את כרגע נכנסת לגיל ההתבגרות, זה גיל שבו משתנים כל ההורמונים בגוף, ככה שגם אם במקרה תעשי ניתוח, זה לא בהכרח יעזור כי הגוף שלך כרגע עובד על גדילה והתבגרות.

תעשי ספורט, תאכלי אוכל בריא, אימונים ביתיים ואני בטוחה שתהיי חטובה ותיראי כמו שאת חולמת להיראות.
הגוף שלך זקוק לאוכל, הרעבות זה לא הפתרון.

אם כרגע את 1.60, יש לך עוד לאן לגבוהה והכל יסתדר.


אני מבינה לגמרי מה את עוברת, אז אם תרצי לדבר - אני כאן :)
תקשיבי אני ממש מזדהה איתך הייתי פעם באותו המצב בערך
אבל אם הזמן התחלתי לפתח ביטחון עצמי ולאהוב את עצמי כמו שאני וגם דיברתי עם אמא שלי על הדברים האלה וזה ישתפר
אנונימית
תתאמני גם מכירה הרבה אנשים שזה עוזר להם אלפי אנשים עם כבר
תשדלי לשלוט בעצמך ולא ליפול לכל המתוקים בהתחלה זה יהיה קשה אבל עם הזמן את פשוט לא יהיה לך חשק לכל מיני שוקולדים וזה כמובן שפעם בשבוע או שבועיים חייב משהו אנחנו בני אדם אבל אל תפילי כל פעם להזדמנויות האלה
ואיי אמאלה פשוט תשתדלי לאכול יותר בריא ומאוזן באמת זה הכל תאכלי שוקולדים פעם בכמה ימים אבל לא כל יום תשתדלי לאכול רק דברים שהם לא מעובדים ממפעלים וכו אל תרעבי את עצמך חס וחלילה תאכלי פשוט כמה שפחות מעובד מבטיחה לך זה ישתפר