10 תשובות
שואל השאלה:
מה זה יעזור לי אפ אני אפילו לא עולה מ4000 קלוריות?
אנונימית
בהדרגה תעלי כל פעם בקצת
שואל השאלה:
אנונימי
אני שוקלת 46 קילו
זה יוצא 1000 קלוריות בערך ואם אני יאכל 1000 קלוריות אני ארד במשקל
אני צריכה להעלות לא לרדת
אנונימית
שואל השאלה:
^זה יותר מזיק להיות בתת משקל
אנונימית
גם לך תמיד חופרים לעלות במשקל?
שואל השאלה:
כן
אבל במיוחד אני חופרת לעצמי
אנונימית
אני גם גבוה אז זה לא טוב תמיד בני דודים שלי קוראים לי מקל
אנונימי אנשים כמוך הם הסיבה שלמלא בנות יש הפרעות אכילה
היא אומרת שהיא צריכה לעלות במשקל ואתה אשכרה אומר לה לאכול בין 1012 ל1380, 1012 זה כמעט הרעבה, המינימום של המינימום צריך להיות 1200 וגם זה לדיאטה קיצונית, פחות זה מוגזם
אם אתה לא מבין בזה אל תגיב שטויות
מה הגובה שלך?
תקשיבי תנסי ללכת לעוד דיאטנית, אולי תחפשי מישהי שאחרות ממליצות אם את מכירה, כי באמת יש דיאטניות שלא מבינות ממש מהחיים שלהן
תנסי לאכול מאכלים דחוסים בקלוריות, אגוזים, חמאת בוטנים נגיד, יכול לעזור אני חושבת
יש משקה בשם אנשור שהוא 350 קלוריות למשקה, את יכולה לנסות להוסיף אחד לכל יום אבל מזהירה שלדעתי הוא דוחה ממש, אבל יש לי גם חווה טראומתית מהדבר אז אני לא ממש אובייקטיבית
ותזכרי שהכי חשוב שתישארי בריאה
אל תאכלי 4000 קלוריות ביום. זה יותר מידי. זה מדהים שאת מצליחה לדחוס 4000 קלוריות אני מצליחה בקושי 2000 (גם מנסה לעלות במשקל) . קיצר הכוונה שלי, שמתחילים לעלות בקלוריות לאט. לא במכה אחת 4000 כי הגוף מתרגל ל4000 קלוריות ... ואז אם תתחילי להוריד פתאום ל3000 או 2000 . את תרדי במשקל..אפילו שזה נחשב גם להמון קלוריות.
תעשי אימונים ביחד עם זה. זה גם מגביר את התיאבון , וגם בונה שרירים ומחטב את הקלוריות שאת מכניסה. זה עוזר לעלייה יותר מהירה. אם את צריכה עוד עצות תרשמי לי
בת כמה את שנדע איזה משקל את צריכה להגיע אליו וכמה את צריכה לאכול
אנונימית