9 תשובות
את לא צריכה דיאטה.
את במשקל מעולה אין צורך לרדת.
הייתי מציעה לך אם כבר חיטוב.
הייתי מציעה לך אם כבר חיטוב.
את בסדר! את לא צריכה לרזותת
שואל השאלה:
אני לא במשקל מעולה בכלל, 46 זה קצת יותר מחצי ובשבילי זה יותר מדי, אני רוצה להיות מתחת לחצי
ואני שונאת ספורט
אני לא במשקל מעולה בכלל, 46 זה קצת יותר מחצי ובשבילי זה יותר מדי, אני רוצה להיות מתחת לחצי
ואני שונאת ספורט
אנונימית
למה את שונאת אותו?
זה קצת. את סתם תדרדרי לאנורקסיה ומשם אי אפשר לצאת
זה קצת. את סתם תדרדרי לאנורקסיה ומשם אי אפשר לצאת
אן את שונאת ספורט אס את יכולה פשוט לעשות דיאטות או להכריח את עצמך להתאמן
(למרות שהמשקל שלך מצויין וזה יכול להזיק לך או סתם לעשות אותך ממש שרירית מה שאני מניש שאת לא רוצה)
(למרות שהמשקל שלך מצויין וזה יכול להזיק לך או סתם לעשות אותך ממש שרירית מה שאני מניש שאת לא רוצה)
שואל השאלה:
אני מלכת המאדים :) באזינגה-
אני שונאת אותו כי זה מעל החצי (החצי זה 45. וכן, בין 45 ל-46 יש הבדל עצום)
ואני לא אדרדר לאנורקסיה, אני סתם ארד ל-43 כזה
אני מלכת המאדים :) באזינגה-
אני שונאת אותו כי זה מעל החצי (החצי זה 45. וכן, בין 45 ל-46 יש הבדל עצום)
ואני לא אדרדר לאנורקסיה, אני סתם ארד ל-43 כזה
אנונימית
תעשי לעצמך טובה ולפני שאת מתחילה לעשות דיאטות וכושר תלכי לדיאטנית תשמעי מה יש לה להגיד או שלפחות תעשי בדיקת bmi באינטרנט כי לפי מה שאת אומרת המשקל שלך נשמע לי בריא
אנונימי
המשקל שלך בסדר. את לא צריכה להוריד.