9 תשובות
מה את אוכלת ביומיום?
ולגבי הספורט יש מלא את יכולה למצוא ביוטיוב
אנונימית
דבר ראשון סוויץ בראש.
נכון זה קשה ותהליך ארוך אבל בסופו הוא משתלם, גם אם יש מעידות זה לא אומר שנכשלת ונפלת.
אם הבי אמ אי שלך גבוה, אני בטוחה שאם תתמידי את תראי תוצאות מהירות להתחלה כי יש מאיפה להוריד.
כמובן שצריך לאכול מאוזן ואת כל אבות המזון ולהוריד בשומנים.
תיהי בגירעון קלורי ובדקי בי אמ אר כמה הגוף שלך שורף גם ללא פעילות גופנית שתיהי באינדיקציה מה קורה עם הגוף שלך והשריפה הטבעית שלו.
גם אם לא תראי תוצאות ישר על המשקל אני בטוחה שתראי תוצאות באחוזי שומן.
הכל זה עניין של התמדה ורצון.
ירדתי 13 קילו בשלושה חודשים נטו מארוחות מסודרות כי כרגע זמנית אין לי זמן לספורט, הרוב זה גירעון קלורי.
בהצלחה, בטוחה שתצליחי
ריקוד , אכילה נכונה וגירעון קלורי ,
בבית אפשר משקולות ותרגילים עם מזרון
וגם אפשר עם הליכון
אני אישית ירדתי מלא מאכילה נכונה ((גירעון קלורי))
פשוט צריך לאזן ארוחות.
שואל השאלה:
אוכלת,לפעמים מפחיתה בגלל אי נוחות
אנונימית
מה שמשנה בעיקר זה איך שאת אוכלת..
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע שהבי אמ אר לא נותן לעשות לגיל שלי (13)
אנונימית
כן הבדיקת בי אמ אר מגיל 19 לרוב.
זה בסדר, פשוט תאכלי מאוזן ומסודר, תיהי עקבית בעניין של מה נכנס לך לגוף
הנה מחשבון bmr שעובד לגילאים כאלה^^