2 תשובות
לדעתי אם זה בפעם בשבוע אז 8 זה טוב.
אם זה כמה פעמים בשבוע אז הגיוני להפחית ל6
אם זה כבר בשביל עניינים תחרותיים או אם את מרגישה שאת יכולה יותר, אז תעשי יותר.
אם זה כמה פעמים בשבוע אז הגיוני להפחית ל6
אם זה כבר בשביל עניינים תחרותיים או אם את מרגישה שאת יכולה יותר, אז תעשי יותר.
שואל השאלה:
אבל כמה קילומטר אפשר להגיד שרצה בדרך כלל?
אבל כמה קילומטר אפשר להגיד שרצה בדרך כלל?
באותו הנושא: