2 תשובות
לדעתי אם זה בפעם בשבוע אז 8 זה טוב.
אם זה כמה פעמים בשבוע אז הגיוני להפחית ל6

אם זה כבר בשביל עניינים תחרותיים או אם את מרגישה שאת יכולה יותר, אז תעשי יותר.
שואל השאלה:
אבל כמה קילומטר אפשר להגיד שרצה בדרך כלל?