11 תשובות
לא מסוכן ממש אבל לא בריא וגורם לעייפות וסחחרורות
זה תלוי, כמה החוסר בברזל משמעותי?
שואל השאלה:
איך אפשר לדעת? לא כלכך יודעת אבל הרופא אמר לי ש מחסניות שלי ריקות
אנונימית
לא ממש
אני הייתי עם חוסר ברזל מטורף והרופא היה בשוק שהייתי זזה ולא מתעלפת מלקום מהמיטה
אני עדיין בחוסר ברזר אבל יותר טוב
זה כן מסוכן, לא סכנת חיים אבל אם הברזל ממש נמוך אפשר להתעלף מזה
אם הכדורים לא משפיעים יש אופציה לקבל ויטמינים דרך הווריד
אפשר גם להוסיף עוד אוכל עם ברזל
בשר, תפוזים, גמבות...
לא מסוכן אבל אנמים לפעמים רואים שחור או מרגישים שהם נופלים כזה
לא, אני אנמית לדוגמא וזה לא באמת מצב מסכן פשוט זה קצת מחליש פיזית. הכדורי ברזל משפיעים בלי ששמים לב, קחי בחשבון שלברזל לא קל להיספג בגוף סתם ככה תנסי לשתות את הכדורים עם מיץ תפוזים זה עוזר
שואל השאלה:
איך השתפר לך הברזל^^?
לקחתי 3 חודשים כדורים שלא עזרו לי בכלל ולא העלו לי כלום בברזל והביאו לי חדשים שלקחתי אןתם עוד 3 חודשים ןאני צריכה לקבל עוד ולעשות בדיקת דם לראןת אפ זה עזר לי
אנונימית
^את שואלת אותי או זאת שאחרי?
האמת שאני אנמית לא רק בגלל ברזל יש לי הרבה חוסרים אחרים שאני לוקחת בשבילם תוספי תזונה. אבל מבחינת ברזל זה המלצה של הרופאה שלי לשתות עם מיץ תפוזים במקום עם מים כי זה באמת שיפר את הברזל בדם בבדיקות האחרונות
לא ממש ממש מסוכן, אבל זה לא טוב. חוסר ברזל יכול לגרום לך לסחרחורות
לא זה לא ממש מסוכן
רק חשוב שתקפידי על מה שהרופא אומר לך