10 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל שמעתי שבת דודה של חברה שלי מתה מזה אממ..
שואל השאלה:
לא באה להלחיץ רק סתם כדי להסביר לכם למה אני מפחדת
אם אמרו לך שהכל טוב אז הכל טוב
יכול להיות שכמות המוגלובין שלה ירדה באופן דרסטי...
בכל אופן כמעט אף פעם זה לא קורה.. הסיכוי כמעט אפסי, זה דבר שיש לרוב העולם.
אני נולדתי עם זה וזה אף פעם לא השפיע עליי
אני אפילו לא לוקחת תוספי ברזל... את מוזמנת אם את רוצה
לא צריך לדאוג, זה קורה לדי הרבה אנשים. למרות שאם עשית בדיקת דם וזה לא היה שם קצת מוזר לי לחשוב שזה לא פשוט משהו אחר
תראי איך הפריטין והאיירון שלך
הם בטווח?
אי אפשר למות מזה.
הכל טוב, גם אם יש לך אנמיה את לוקחת תרופות ותוך כמה חודשים זה עובר. הדבר הכי גרוע שיכול לקרות זה שתתעלפי
גם אני אנמית... זה לא מפריע לי כל כך
אני לא לוקחת תחליפים אבל את יכולה אם בא לך
אגב זה ממש לא מסוכן ויש את זה להרבה
שואל השאלה:
עשיתי בדיקות דם מלפני שבועיים או שלושה אמרו לי שהכל סבבה אבל בדקתי באינטרנט על זה ויש לי כמעט הכל
תעשי בדיקות דם לבדוק מה המצב