23 תשובות
זה בסדר שאת טסה, אל תרגישי רע אם את הולכת להרגיש כרגע יותר בטוחה בחול
כן זה אנוכי, את נוטשת את המדינה שלך, אנשים מתו בשביל המדינה, כדי שאת תוכלי לחיות כאן ולעזוב זה ממש לא פתרון.
מאיפה את בארץ?
אנונימית
דיי באמת שזה ממש זכותה לעשות את זה, יש מספיק אנשים במדינה שישארו וזה זכותם של אנשים לעזוב לחול בשביל להרגיש בטיחות
כן אנוכי ואפילו מפונק
שואל השאלה:
^^^^אני טסה רק לשבוע בתקווה שהמצב יהיה רק קצת יותר שקט, וזה לא שאני יכולה לעזור פה במשהו..
אנונימית
צודקת זאת זכותה לעזוב את הארץ כדי שתרגיש בטוחה, גם החיילים רוצים להרגיש בטוחים, אז מה? הם עוזבים את הארץ? אני פשוט אגיד לאבא שלי, לדןדים שלי ולכל החיילים שמסכנים את חייהם עכשיו "עזבו קפלו זה לא בטוח כאן", את כלום ושום דבר בלי החיילים שלנו, אנשים משלמים אלפים על כרטיס טיסה לישראל כדי ללכת למילואים!
תעשי מה שבא לך מה את שמה על מה שאנשים אומרים
אנונימית
בסדר להם אין ברירה לה יש ברירה והיא בוחרת לצאת וזו זכותה
מי שעושה מינוסים בטוח זאת איזה ילדה בת 12
חח לא כלכך
אם את מהדרום אז זה קצת מובן יכול להיות שיותר מלחיץ אם מה שהיה בשבת אבל אם את מאזור שאין בו אזעקות אז כן
ובלי קשר יש הרבה דרכים שבהם אפשר לעזור יש המון מקומות שצריך בהם מתנדבים לארוז תרומות למשפחות מהעוטף ולחיילים
אנונימית
חח לא כלכך ואני אמשיך לעשות לך כי אצה מתנהג כמו ילד בן 12
אין לכם שום זכות לשפוט אין לדעת מה יקרה פה
גם אם ילד בן 12 היה כותב שזה אנוכי הייתי מסכים איתו
מה קשור לא הבנתי
^את חופרת סתמי כבר
לא ואת בכלל כותבת פה מגילות כאילו מישהו שם עלייך
היא צודקת, מה הבעיות? זה אנוכי
למה אתה עדיין מדבר
את בת 13 לא נראלי את מבינה משהו את חושבת שהכל ורוד ויפה
דווקא אני כן מבינה ומה שאני מבינה הוא שלכל אחד יש זכות לעשות מה שבא לו ומה הקטע שלך לרדת על ילדים ימסכן