8 תשובות
לא אנוכי, את יכולה להגיד שאת שמחה שהן סומכות עלייך אבל כרגע את עוברת תקופה עם עצמך ואת זקוקה לזמן, כשתוכלי את תשמחי להקשיב להן
שואל השאלה:
^^אני בסדר ממש כרגע אבל תודה על זה:)
פשוט זה מרגיש שכל פעם שהן צריכות אותי אני שם אבל הן אף פעם בשבילי
^^אני בסדר ממש כרגע אבל תודה על זה:)
פשוט זה מרגיש שכל פעם שהן צריכות אותי אני שם אבל הן אף פעם בשבילי
שואל השאלה:
זה כזה שבקבוצה אני הראשונה לענות לייעץ לבעיות הטיפשיות שלהן אבל להודעות שלי לא יהיה מענה
זה כזה שבקבוצה אני הראשונה לענות לייעץ לבעיות הטיפשיות שלהן אבל להודעות שלי לא יהיה מענה
זה ממש לא אנוכי, מן הסתם שלא תרצי להקשיב ולעזור להן אם זה לא הדדי.
אני לגמרי מבינה אותך אבל שתדעי שאלו לא חברות אמיתיות שלך..
אני לגמרי מבינה אותך אבל שתדעי שאלו לא חברות אמיתיות שלך..
אנונימית
שואל השאלה:
כן את זה כבר הבנתי אבל אין לי ממש מה לעשות עם זה
כן את זה כבר הבנתי אבל אין לי ממש מה לעשות עם זה
תתרחקי מהן, קשר כזה רק יעשה לך הרבה יותר רע בעתיד וזה רק מדרדר עם הזמן
אנונימית
תמצאי חברות חדשות שיקשיבו לך, ייעצו לך ויהיו בשבילך מתי שאת צריכה.
לא כאלו שמנצלות אותך ומדברות רק על עצמן ורק על הבעיות שלהן.
אם יהיו לך חברות שיקשיבו לך ויעזרו לך, תאמיני לי שאת אפילו תאהבי להקשיב ולעזור גם להן
הרי זה כל הקטע בחברות
לא כאלו שמנצלות אותך ומדברות רק על עצמן ורק על הבעיות שלהן.
אם יהיו לך חברות שיקשיבו לך ויעזרו לך, תאמיני לי שאת אפילו תאהבי להקשיב ולעזור גם להן
הרי זה כל הקטע בחברות
אנונימית
שואל השאלה:
בנות אתן מקסימות
בנות אתן מקסימות
באותו הנושא: