13 תשובות
לא אנוכי בכלל.
ואני פה אם את רוצה לדבר ;)
זה לא אנוכי
זה צורך בסיסי
אני מסינה אותך ממש
לא חושבת שזה אנוכי זה בא ממקום שפשוט בא לך שיביעו את דעתן זה לגיטימי מאוד.
לא זה לא אנוכי. זה הגיוני והרגשה שיש להרבה אנשים. אם את רוצה לפרוק לי את מוזמנת :)
זה לגיטימי שתרגישי ככה, בסופו של דבר אלו הרגשות שלך
אבל אני מניחה שהן רוצות לעזור אבל פשוט לא חוות את מה שאת חווה, וזה יכול להיות קשה
שואל השאלה:
^כי יש אנשים שלא יודעים מה להגיד?
אנונימית
בין היתר
כן בדיוק, יש אנשים שלא יודעים מה להגיד כל עוד זה לא משהו שקרה עליהם הם לא יודעים איך לחשוב על הסיטואציה.
שואל השאלה:
אהה הבנתי..
אבל תאמת אמרתי לה סיטואציה שהיא גם עוברת אבל טוב תכלס היא גם עוברת כנראה היא גם לא יודעת מה להגיד
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה לענות לה? כאילו פרקתי לה והיא אמרה "אני מבינה" ואז "סליחה אין לי עוד מה להגיד"
מה עונים? או לא עונים..
אנונימית
לא חושבת שיש מה לענות , את יכולה אולי לנסות להגיד לה שאת רוצה לשמוע את דעתה מה היא חושבת
שואל השאלה:
עשיתי פשוט לייק להודעה של ''אני מבינה''
פשוט זה רוב הפעמים היא אומרת ''סליחה אין לי מה להגיד'' בדר''כ אני פשוט אומרת זה בסדר אבל אין לי כבר כוח להגיד את זה אז כן... (ואם זה נשמע רע תתקנו אותי!!)
אנונימית
אז פשוט אל תעני