5 תשובות
לא, כן.
כן זה קצת אנוכי... תשמחי בשבילה במקום לכעוס עליה ולבכות
לא
שואל השאלה:
^^^אני יודעת שאני לא צריכה להסתכל עליה ועל איך שהיא מצליחה.. אבל זה באמת מתסכל שהיא יצאה וטיילה וניסתה לשכנע אותי לבוא, ואני קרעתי את התחת, וויתרתי על יציאות כדי ללמוד..
^^^אני יודעת שאני לא צריכה להסתכל עליה ועל איך שהיא מצליחה.. אבל זה באמת מתסכל שהיא יצאה וטיילה וניסתה לשכנע אותי לבוא, ואני קרעתי את התחת, וויתרתי על יציאות כדי ללמוד..
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני יודעת שזה לא בסדר שאני מתנהגת ככה, אבל אני לא מצליחה לשלוט בזה.. זה באמת פשוט מתסכל אותי .
אני מודעת לכך שאני צריכה להיות שמחה וגאה בה שהיא הצליחה, אבל אני לא מצליחה לעשות את זה.
במבחנים אחרים הייתי באמת גאה בה והכל- גם כשהיא קיבלה הרבה יותר ממני, אבל כאן באמת נתתי 100 אחוז מעצמי והיא רק 70 והיא מצליחה יותר ממני וזה פשוט מרגיש לי לא פייר .. :/
אוף אני יודעת שזה לא בסדר שאני מתנהגת ככה, אבל אני לא מצליחה לשלוט בזה.. זה באמת פשוט מתסכל אותי .
אני מודעת לכך שאני צריכה להיות שמחה וגאה בה שהיא הצליחה, אבל אני לא מצליחה לעשות את זה.
במבחנים אחרים הייתי באמת גאה בה והכל- גם כשהיא קיבלה הרבה יותר ממני, אבל כאן באמת נתתי 100 אחוז מעצמי והיא רק 70 והיא מצליחה יותר ממני וזה פשוט מרגיש לי לא פייר .. :/
אנונימית
באותו הנושא: