5 תשובות
לגיטימי שזה מבאס
אבל לא נורא יהיו לך עוד ימי הולדת לחגוג
אבל לא נורא יהיו לך עוד ימי הולדת לחגוג
זה בכלל לא אנוכי וזה בסדר גמור להיות מבואס בגלל זה. יש לך רק יום אחד כזה בשנה וזה אמור להיות היום המיוחד שלך. נכון שהמצב עכשיו נוראי, אבל מותר גם לחשוב על דברים שהם לא מלחמה.
ממש לא אנוכי, מבאס לחגוג יום הולדת לא איך שציפית. מזל טוב
שואל השאלה:
תודה לכם 3>
תודה לכם 3>
אנונימי
יש לי ידידה שהיום הולדת שלה מחר ושמעתי על עוד הרבה שיש להם יום הולדת בתקופה הזאת אבל תנסה להתעודד, היה יכול להיות גרוע יותר...
באותו הנושא: