17 תשובות
שואל השאלה:
אז תסבירו
אנונימית
זה נכון מניסיון
כן? מניסיון?
את מכירה את כול הערבים שאת יכולה להגיד שכולם שונאים איתנו?
דברו לענין ילדים
אנונימי
שואל השאלה:
אף אחד פה לא הביא אפילו טיעון אחד למה זה נכון
אם אתם כל כך בטוחים אז תסבירו את עצמכם
אנונימית
סתם שנאה עיוורת
זה נכון סורי
גזענות
אנשים שונאים אנשים בלי סיבה aka שנאת חינם
שטיפת מוח
הסטה
יש מיליון ואחת סיבות, אם מקטלגים את כולן תחת קטגוריה אחת:
העם מטומטם
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת באמת לא מבינה
יש כל כך הרבה ערבים והמון מהם שקטים ורגועים שמקימים משפחות וחיים להם בשקט. יש כל כך הרבה ערבים שתורמים לנו ביום יום, יש המון רופאים ערבים ועובדים מאוד חשובים בשבילינו כבני אדם וכישראלים שחיים במדינה הזו. לא לכל הערבים יש בכלל עמדה פוליטית מסויימת ובטח שלא כולם יש נטיות להרוס את חיינו. לאורך על תקופת הבית ספר שלי היו לי מספר פעמים מורים ערביים והם היו ממש נחמדים.
אני לא מבינה למה להכליל את כולם, אין ספק שיש אנשים ערבים שמתנהגים בצורה מגעילה ביותר ורק רוצים להרוג אותנו ולהרוס לנו את החיים. אבל להגיד שכולם ככה? זה כל כך אבל כל כך לא נכון.
אנונימית
גם אני חשבתי כמוך אבל את צריכה קצת זמן כדי להבין וזה יקרה בהמשך
כמובן לא לשנוא אף אחד סתם כך. כבדהו וחשדהו. אם סטטיסטית יש אוכלוסיה מסוימת שעושה דברים רעים במיוחד את לא תבואי אליהם ברחוב כמו לכל אחד, וזה מובן.
למה? כי זה נכון
שואל השאלה:
^^^לא חושבת שדעתי תשתנה במשך הזמן, אני לא אתחיל להכליל את כולם ולהגיד שכולם רעים רק בגלל המוצא שלהם, אני ממש אבל ממש לא חושבת שזה מה שמגדיר את הבן אדם.
הכל תלוי בחינוך שהאדם מקבל וממש לא כל הערבים מחונכים בשנאה ולמידה להרס.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^סבבה צריך להיזהר בגלל המודעות לסטטיסטיקה הזו אבל זה לא קשור לעמדה ש"כל הערבים רעים" כי תמיד צריך מודעות למה שקורה סביבנו אבל לשים תג על כל אחד שבא ממוצא מסויים שהוא אדם רע... מה זה אם לא גזענות?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^וזה לא "אוכלוסיה מסוימת שעושה דברים רעים" זה נציגים של האוכלוסייה או שליחים שלה או חלקה....
זה לא כל האוכלוסיה, וחלק ממנה בכלל נגד כל הדברים האלה, ומודעים, ולא תומכים, ואנשים טובים שרוצים שקט ושלום.
אנונימית
שנאת חינם.
הכללה גורפת

פשוט יש מלא ערבים שתומכים בטרור ובפלסטין
לא לעשות הכללה זה הכול .