18 תשובות
למה אתה מכליל?
לא כולם אבל פשוט שומעים מלא סיפורים
מה שנכון נכון
שואל השאלה:
בסטיפס
אנונימית
כי זה הפרסטקטיבה שאנחנו מקבלים בארץ.. אבל זה לא אומר שזה בהכרח נכון
הוא לא מכליל הוא שואל למה כולם מכלילים
לא אומרים את זה ואם את מדברת על השאלה שבחמות הרבה מאוד נשים יהודיות שהתחתנו ען בעל ערבי נרצחו על ידו זה לא שאומרים שכל הערבים רעים ורוצחים פשוט הרבה מאחד ערבים מנצלים את הסיטואציה הזאת לרעה
שואל השאלה:
כולם אמרו שהיא תהרג אז אני שואלת למה
אנונימית
^^^
כשהיא אומרת כולם היא מכלילה
וממש לא כולם אומרים
שואל השאלה:
אני מדברת על השאלה שבחמות
אנונימית
כי הרבה מאוד מערכות יחסים של יהודיות ובעל ערבי נגמרו בזה שהבעל רצח את האישה הבעלים הערבים מנצלים את החולשה של האישה וגורמים להן להתחבר אליהם ולחשוב שהפעם זה שונה ואז מתהפכים והופכים את מערכת היחסים לרעילה והנשים לא יכולות לצאתממנה ולפעמים בסופט של דבר נרצחות
זה לא נכון לא כולם כאלה. אתמול חזרתי מחול והאוטו של אבא שלי לא הניע אחרי שעה של נסיונות בחניון בנתבג ואז נהג אוטובוס ערבי ניסה לעזור לנו וקרא לעזרה
כי ישראלים הם גזענים ופשיסטים
זה הם אומרים אמת
לא כולם אומרים ככה, רק הגזענים, שמקומם בכלא.
כי נם ימינים ולא כולם
^^^מצחיק. כאילו שגברים יהודים לא רוצחים את הנשים שלהם. תעשה גוגל
זה הכללה להגיד שכולם אומרים את זה וגם הכללה שאומרים שכל הערבים כאלה.
דבר ראשון זה לא נכון מי שאומר את זה אז לא באמת יודע משהו והוא מקשיב רק לתקשורת ולא מכיר את העולם האמיתי.
יש כל כך הרבה ערבים שהם נחמדים ואנשים פשוט מדהימים ואלה שרוצחים רק אותם מראים בתקשורת ולכן מי שלא היה ליד ערבים או הכיר אותם/דיבר איתם לא באמת מבין ומכיר מי אלה ערבים.
הם אנשים בדיוק כמוני וכמו כולם פה.