14 תשובות
כמה שאתה מרגיש
תלוי כמה קשוח אתה מתאמן, יש כמה אופציות
לא מתאמץ מאוד: 10-16 סטים בשבוע
מתאמץ מאוד: 4-8 סטים בשבוע
תתחיל קודם עד שתגיע לכשל, ואז תקבע לעצמך כבר סטים וחזרות
שואל השאלה:
פשוט לנסות כמה תרגילים ולראות כמה חזרות אני יכול ואז לעשות את הכמות חזרות הזאתי בכל סט?
אנונימי
לא בדיוק זאת, קצת פחות מזה.
נניח אתה יכול 10 חזרות עד כשל, אז תעשה 8.
אם אתה לא מרגיש כלום ב8 אז מן הסתם שתעלה ל10, אני מתכוון שלא תרצח את היד שלך כל אימון
שואל השאלה:
סבבה ואיך לדעת כמה משקל כי אני לא הולך לקנות את על המשקלים
אנונימי
עדיף להגיע עד כשל כבר וזהו, נכון שהמחקרים להיום אומרים שאין הבדל בין כמעט כשל לכשל, אבל המחקרים בדקו רק אנשים שהתחילו להתאמן ולא אנשים שכבר מתאמנים תקופה ארוכה, בקיצור לדעתי תנסה להגיע לכשל כמה שיותר לרוב גם ככה אנשים לא מצליחים להגיע ורק חושבים שהם מגיעים
אתה אמור להתחזק כל הזמן אז אין בדיוק משקל ספציפי, אז לדעתי או שתרשם לחדר כושר, או שתקנה משקולות מתכווננות או שתקנה משקולות כאלה ישנות שמשחילים את המשקל
^^הקטע עם הכשל זה פשוט שלא יתפסו לא הידים כל פעם שרק יגע במשקולות.
נכון שכל עוד שהשריר נשקרע ככה הוא גם יותר נבנה
מיתוס, השריר לא נקרע ונבנה מחדש חזק יותר. בקיצור תתחיל מלהתאמן רגוע, להבין את התנועות, לא לפצוע את עצמך, ושאתה מרגיש כבר יותר בטוח תתחיל להגיע לכיוון הכשל.
אם זה לא חדר כושר פשוט תנסה לעשות ארבע סטים ולהגיע לכשל בסט הרביעי
נכון, ככה תדע מה הגבול שלך, וככה תדע מתי לסיים סט
להגיע לכשל זה אומר לעשות חזרות עד שאתה לא מצליח לעשות עוד חזרה לא משנה מה גם אם יבוא מישהו יאיים עלייך עם אקדח לא תצליח עוד חזרה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת להגיע לכשל
אנונימי