36 תשובות
את לא צריכה את זה את מושלמת ואני בטוחה בזה ומי שאומר לך אחרת שימי עלין ז'ן
זריקות הרזיה? מה אם לקחת צעד אחורה ולנסות דיאטנה נכונה וכושר?
אנונימית
אין כזה דבר זריקות הרזיה
הדרך היחידה זו דואטה טובה
שואל השאלה:
תודה, אבל אני מרגישה מאוד שמנה ונמאס לי מזה אני רוצה ללבוש דברים שלא העזתי בחיים ללבוש בגלל הגוף שלי ולא באלי שזה יהיה כבר מאוד מידי, יהיה מביך לשאול את אמא שלי אם אני יכולה להשתמש בזריקות הרזיה האלו? ועדיף פנים מול פנים או שעדיף כבר בהודעה? לחסוך מבוכה?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ זריקת הרזיה זה מוריד מהתאבון ומחליש תחושת רעב וכל זה וזה בעצם מוריד משקל
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ חשבתי אני מובכת בדברים כאלו
אנונימית
את לא שומעת את עצמך? זריקת הרזיה מחלישה תאבון, זה הכל. זה לא מונע מימך לאכול כמו שאת אוכלת ברגיל, את יכולה להמשיך לאכול באותה מידה ביגלל הרגל. למה לא לשנות דיאטה בלי כימיקלים?
אנונימית
אל תהיי מובכת מבטיח לך שהדבר היחיד שחושבים עלייך זה הערכה

מה שאת אומרת זה סוג של לשחק בהורמונים וזה מאוד מסוכן זה סטרואידים

בכללי מניסיון ברגע שנכנסים לחיטוב יש איזשהי תקופה שקשה לאכול פחות ויותר בריא אבל לאט לאט הגוף מתרגל
שואל השאלה:
זה הקטע שאם היא מחלישה לי את התאבון אני לא ירצה לאכול כלום זה קורה לי עם רטלין שאני לוקחת לבעיות קשב וריכוז ההורים שלי לקחו את זה וירדו המון
אנונימית
שואל השאלה:
^^ מזה יכול לעשות לי
אנונימית
קוראים לזה שליטה עצמית, תלמדי את עצמך לאכול נכון
אנונימית
אבל לא עושים דברים כאלה להשתמש בכימיקלים כדי לשחק בתאבון שלך יכול לגרום לנזק בלתי הפיך
עזבי שגם לאכול כלום לא ירזה אותך בכלל
שואל השאלה:
עזבי
אנונימית
שואל השאלה:
^^ מזה יכול לעשות
אנונימית
קודם כל לשחק בהורמונים יכול לגרום למחלות נפש אקנה ועוד דברים ותסתכלי על דברים כמו פוסטינור ועל התופעות לוואי שלו

ובכללי זה יכול להכניס אותך להפרעות אכילה
חיים שלי
שמעי
אני בטוחה שזה נושא שהוא לא קל לך ואני בטוח שגם ההתמודדות שלך איתו לא קלה
אבל אל תרוצי ישר לזריקות הרזיה למה אני דיי בטוחה שגם אם ההורים שלך יסכימו עם הרעיון הזה ויזרמו איתו זה בסופו של דבר לא בטוח בריא ובטוח לך ויכול לגרום ליותר נזק מתועלת

אם זה מפריע לך תנסי לדבר איתם קודם על הנושא הזה ומה היית רוצה לשנות ואיך
אולי להתחיל ללכת לדיאטנית שתעזור לך לבנות תפריט שמתאים לך ולהתחיל ללכת לאימון גם לא חייב בחדכ אפשר ללכת למאמן או מאמנת

כאילו אני לא רוצה חלילה להגיד לך מה טוב או יהיה טוב לך ומה לא
אבל באמת כדאי קודם לנסוצ ללכת בדרך בריאה ובסופו של דבר ירידה במשקל צריכה להיות בצורה בריאה ושלא תפגע בך או בגוף שלך
שואל השאלה:
היה לי אפליקציה שסופרת צדים ומחקתי יש לך אפליקציה? אני לא סומכת על הזה של האייפון
אנונימית
קודם כל שום דבר לא ירזה אותך תוך חודש והייתי אומר שלרדת 15 קילו שזה אמור בערך להיות המטרה שלך יקח בערך 8-4 חודשים

ולספורט הכי טוב זה שפשוט תלכי תנסי להגיע ל10000 צעדים ביום כל יום
שואל השאלה:
אני פשוט אחרי חודש כבר יכולה להיות רזה יש לך אופציה לכושר אבל לא הכי הכי ולא ללכת לחדר כושר? אני מעדיפה נראלי אימון ביתי אבל גם זה יהיה לי קשה כי אני לא יודעת מה לעשות ומה לא
אנונימית
^^^^^^^^^^^^^13
שואלת השאלה צודקת. סקסנדה זה ממש לייט ואגב זאת הדרך שעושים איתה בדיוק, זה ממש מה שהרופא אמר לי.
^^^^4 אם את ממש רוצה ויש לכם את הכסף אתם יכולים ללכת לדוקטור רז. זה מקום פרטי שיש לו אישור לתת את התרופה ככה אני קיבלתי סבסוד בהתחלה. אם תוכיחי שהתרופה ממש עוזרת לך ונגיד תרדי קילו אחד בכל שבוע סביר להניח שתקבלי סבסוד מהקופה וזה מאוד יעזור לך.
^^^^^^^^^^^^^^14 נואש לקולה זירו
זה ממש לא נכון מה שאתה אומר. תגיד אתה יודע בכלל מה זה הזריקות? אין בהן כימיקלים מסוכנים ואלה הורמונים... ההורמונים שיש לך בגוף. אין לך מושג בכלל כמה הדבר הזה יעיל ומציל חיים. אני שנאתי!! להיות שמן. זה מציל נפש ובריאות. אני אדם אחר סיגלתי לעצמי הרגלים טובים.

לא יורדים במשקל מלאכול בכמות נכונה? אחי בקשה ממך! בעניינים כאלה אל תתערב. מצטער להגיד לך אבל אתה ממש לא יודע על מה אתה מדבר! במידה והקופה כן תאשר לה את התרופה אין לך מושג עד כמה זה עוזר.
שמעי מה שלא היה אני מקווה שתצליחי להרזות ואל תתייחסי לאדם שלא היית לוקחת ממנו עצה. כל מי שיורד עליך לא שווה אותך. באמת שאני מקווה שתצליחי.
ותרגישי טוב עם עצמך.❤(^-^)
תקשיבי, העולם הזה מלא באנשים מגוונים ולצערי הרב מודל היופי הוא מידה קטנה מאוד, גבוה, עם היקפים מאוד ספציפי של חזה ויריכיים ומה לעשות שהרוב לא כאלה.

אם את בטוחה ב100 אחוז שאת רוצה להשקיע את כל החיים שלך בלהיות משהו שכמעט בלתי אפשרי ומרגישה שזה פוגע בך נפשית שזה המשקל שלך וזו את דברי עם ההורים שלך ללכת לדיאטנית או מאמן לנוער שתבנה לך תוכנית בין אם ספורטיבית או של אוכל.

רק שתדעי כל חצי שנה ילד עובר בדיקת גובה משקל. כשתתחסני בקופת חולים או תלכי לרופאה בזמן הקרוב היא תסתכל כמה זמן עבר מאז בדיקת האחרונה הזו. הן תמיד עושות את זה אין צורך להגיד להן אפילו. אם יראו שעברה תקופה זמן מסויימת ישלחו אותך לחדר האחות ישקלו אותך נמדדו את הגובה שלך ויבדקו את הbmi שלך ביחס לילדים אחרים בגילך בתוכנה שלהם. לאחר הבדיקה יגידו לך שבמידה וזה לא בריא לך יגידו מה לעשות ולאיזה רופאים לפנות.
שואל השאלה:
k1ep living , אוהבת אותך, אבל איך לפנות לאמא שלי? בכיתה ה היה לי כבר חוסר ביטחון ושאני שמה לב עכשיו הייתי רזה כמו גוף החלומות שלי אני מתגעגעת לגוף הזה החופש הגדול הרס אותי אני לא יודעת מה לרשום לאמא שלי ההורים שלי גם משתמשים בזה, ואני יכולה להגיד שאני חושבת שזה גנים אני לא בטוחה
אנונימית
תגידי לה שהיית רוצה שתדברו
תספרי לה איך את מרגישה לגבי זה ותסבירי לה מה היית רוצה לעשות ואיך את רוצה שהיא תעזור לך עם זה
תסבירי לה גם על החוסר ביטחון הזה כי אני מאמינה שהיא תעזור לך עם זה ותתמוך בך גם
שואל השאלה:
לשלוח לה בהודעה או משהו?
אנונימית
אפשר
אם זה מרגיש לך יותר בנוח
מה שאת מרגישה
שואל השאלה:
מה לרשום לה? לא יודעת לנסח
אנונימית
אמא יש משהו שאני רוצה לדבר איתך עליו
יש סיכוי שאת יכולה מחר לשבת איתי לכמה דקות ונדבר על זה ?
שואל השאלה:
מביך אותי לדבר איתה פנים מול פנים על הדבר של החוסר ביטחון מה לרשום לה
אנונימית
את לא תקבלי זריקות הרזיה. את צריכה לדעת שהן יקרות בטירוף, חבילה עולה כמעט 1000 שקל ואחרי סבסוד קופה זה 500. ואת מלאה אבל את לא בקיצוני. כשאני קיבלתי את הזריקות הייתי בן 14 ושקלתי 120 קילו. יש לי מחלה גנטית... הקופה לא תיתן לך אותן... מקווה שכן תקבלי(^-^)
שואלת השאלה.
אני לא ממליץ לך לכתוב דברים כמו גנים ויותר את הסיבה האמיתית שאת רוצה לרדת. שאת רוצה את החופש שהיה לך שאת רוצה להרגיש שלמה עם עצמך אבל כפי שאת שואפת להיות, די כל מה שכתבת לנו. אני ממליץ לך ללכת לדבר איתם פנים אל פנים בגלל שזה יראה יותר רציני וגם בגלל שאתם כם ככה תדברו עח זה פנים אל פנים. את חייבת להראות נחושה מאוד כל הזמן. תסמכי עליי זה שווה כל השקעה בעולם.

אם את צריכה עצות או סתם לדבר אני באמת אשמח לעזור. מוזמנת לבדוק בביו שלי, אני מחשיב את עצמי איש שיחה טוב(^-^)
^^^^^^^^^^^^^^^15 אנונימית
זה לגמרי כן מונע ממך לאכול. הקטע של הזריקות זה שהן גל שלוקח אותך רחוק אבל אחרי שנה וקצת ההשפעה שלהן יורדת וההרגלים שאתה פיתחת זה מה שנשאר לך. אם אתה עושה את זה נכון זה לגמרי מונע ממך לאכול. אני ירדתי 26 קילו בעזרת הזריקות ואחרי זה ירדתי לבד. אבל זה ממש קשה לי בגלל המחלה שלי.
^^^^^^^^^^^^^^^15
זה ממש לא סטרואידים. יש הורמונים של רעב ושובע וזה מתקן את האיזון ומחזק את הורמוני השובע. זה מדכא טעבון בדרך טבעית ובטוחה לחלוטין. יש כמה תופעות לוואי אבל לא משהו שאין לו פתרון.
תנסי להתמודד עם זה
עדיף לך להוציא את מולה פנים מול פנים
זה גם ישחרר אותך קצת להגיד את זה