8 תשובות
כן זה משקל טוב
כן אבל איך אפשר לשקול כזה קצת אני שוקל 100 מעלייך
אנונימי
^תהיה בריא.❤
בבקשה תטפל בעצמך לפני שזה מחמיר ומסכן חיים..
אנונימית
שמעי מסכן חיים זה לא
וניסיתי לרדת פשוט לא עבד
אנונימי
זה לא תת משקל.
לבנות בגיל ההתבגרות המשל האידיאלי הוא 100 פחות מהגובה.
אני לא אומרת שמישהי שהיא מעל זה לא טוב ומישהי שהיא מתחת זה לא טוב.
פשוט מציק לי כשאומרים לבנות שהן בתת משקל למרות שהן לא.

אם את 1.46 המשקל האידיאלי בשבילך הוא 36

אבל אם זה טיפה למעלה או טיפה למטה זה לא נורא.
והמשקל שלך הוא מעולה!!
לא זה תת משקל
בדקתי בbmi אני לא מבינה בזה
כן