14 תשובות
כפרה את מדהימה אבל בשביל הבריאות שלך תעשי עם עצמך משהו זה מסוכן (גמר חתימה טובה❤)
שואל השאלה:
עד כמה עודף משקל? כאילו אין לו הכי בטן יש לי ממש בנוני לא כרס בירה אבל הבנת אבל זה גם החוסר ביטחון שלי כאילו
אנונימית
שואל השאלה:
כן בדקתי את זה ולהורים שלי יש זריקות הרזיה ואני רוצה לשאול את אמא שלי אם מותר לי גם להשתמש בזה אבל זה מביך אותי
אנונימית
על הגובה הזה זה ממש מןגזם נשמה שלי
דבר ראשון זה לא מומלץ עדיף אימונים ודיאטה טבעית ודבר שני אם אין ברירה אז אין בריריה ואין בזה שום בושה
שואל השאלה:
אני מובכת מללכת לחדרי כושר וכל זה ואני לא יודעת עד כמה מביך זה יהיה לשאול את אמא שלי את הדבר הזה עדיף לשלוח לה הודעה או פנים מול פנים כי יותר קל בהודעה לא?
אנונימית
את לא חייבת ללכת לחדר כושר, אני ירדתי 10 קילו מריצות, שחייה ורכיבה על אופניים
נכון מאוד כל גירעון קלורי יביא אותך למטרה
שואל השאלה:
^^ רכיבות אופניים לא עושה לי הכי טוב ושחייה לא אוהבת וריצות מאוד קשה לי ואני גאה בך
אנונימית
גם ללכת זה אחלה, שעה-שעתיים של הליכה ביום
כל עוד תשרפי יותר ממה שתכניסי את יורדת במשקל תעשי כל ספורט שאת אוהבת כדורגל כדורסל ואת תרזי
שואל השאלה:
זה הקטע אני לא יכולה זה מאוד קשה לי
אנונימית
זה עודף משקל די רציני (אני באותו הגובה כמוך דרך אגב חח)
אז תנסי להכניס פחות ממה שאת שורפת ותורידי איזה אפליקציה של צעדים ותציבי לעצמך מטרה של צעדים כל יום