התחברות הרשמה

אני שוקלת 40 לכיתה ח זה נורמלי?

13 במרץ 2023, 17:10
גביהה    
9 תשובות
כן
T
Travi$ Scott
זה סבבה נראלי
y
ykhvargch
כן
M
Maya555
שואל השאלה:
זה הרבה כאילו?
ד
דיאנושקה
^ממש לא
y
ykhvargch
למרות שזה גם תלוי בגובה
y
ykhvargch
זה בסדר וזה תלוי בגובה
p
p.r.i.n.c.e.s.s
זה לא הרבה אבל זה תלוי בגובה
I
Icohilan_
כן
2
2810
באותו הנושא:
אני שוקלת 28,זה נורמלי?
אני רזה אבל שוקלת 38 זה נורמלי?
גובה 1.50 שוקלת 32, כמה אני צריכה לעלות כדי להיות במשקל נורמלי?
אם אני שוקלת 31 בכיתה ז זב נורמלי???
זה נורמלי שאני בת 14 והגובה שלי 1.74 ואני שוקלת 75?
1.57 שוקלת 60 זה נורמלי?
אחותי בת 12 והיא שוקלת 37 קילו זה נורמלי?
אני 1.63 שוקלת 41 זה סביר ונורמלי?
אני בת 14,שוקלת 48.2 ואני 169,אני במשקל נורמלי
מישהי שהגובה שלה הוא מטר 52, והיא שוקלת 48, זה נורמלי?
אני דואגת לאחותי היא בת 15 מטר חמישים ושלוש והיא שוקלת 39 זה נורמלי??