5 תשובות
שואל השאלה:
איך אפשר לטפל בזה? אני לא מצליחה
אנונימית
היי אני עמדתי לבטל אבל אל דאגה נתמודד גם אם זה אין מה לעשות חיים קשים
כן ואני פשוט הולכת למרות שאני בוכה בדרך ואז כמעט מתעלפת במפגש אבל אז אני מרגישה יותר טוב עם עצמי שעדיין הלכתי למרות הכל
אנונימי
כן היי
_33
אל תקחי כדורים לא משנה מה
תלכי לפסיכולוגית ותתחילי ללמוד לעשות דברים למרות הפחד