11 תשובות
פסיכולוגית טובה מעמידה מראה
אם קיבלת תחושה כזו, וזה גרם לך לפקפק בעצמך תשאלי את עצמך למה זה, מה הגורם
ותעני כמה שיותר בכנות לעצמך.
אנשים שהולכים לפסיכולוגים הם פתטיים.
אלה רופאים בכאילו שסתם עושים מניפולציות כדי לגרום לעוד פגישות, למכור כדורים ולעשות כסף.
אנונימית
תפתחי את הראש כי אולי היא מנסה להראות לך דברים שאת לא רואה
אבל חוץ מזה אל תבטלי את התחושות שלך
מותר לך להרגיש ולראות את הסיטואציה איך שאת רואה אותה
אני מאמינה שהיא ניסתה לעזור אבל יצא לה עקום
תדברי איתה על זה בפגישה הבאה שאת לא אןהבת שהיא מגיבה ככה אבל גם תקחי לתשומת הלב עצות שהיא נותנת (:
אנונימית צר לי שזו היתה החוויה שלך, אבל ההכללה והדעה שלך לא רלוונטיות פה.
יש פסיכולוגים באמת טובים, שהעניין הוא עזרה ונתינת כלים למצבים שונים.
רק חבל שיש יותר מידי כסף במקצוע והם יכולים להרוויח אותו רק בלשקר.
אני לא כועסת עליהם.
אם המשכורת שלי הייתה תלויה בלשקר ללקוחות ולמכור להם כדורים שהם לא צריכים יש מצב שגם אני הייתי עושה את זה.
אנונימית
אני לא אומרת שאין פסיכולוגים כאלה, כי הם באמת קיימים.
אבל יש גם הרבה טובים,
פסיכולוג טוב מעמיד מראה, לא אומר דעות אישיות. ויש הרבה עם הרגשת שליחות ועזרה לזולת
פסיכולוג טוב כמעט ולא קיים, הם כולם צריכים להרוויח כסף והם לא הולכים לתת לבן אדם זר עם בעיות נפשיות להיות הסיבה שהם לא יביאו אוכל הביתה.
אנונימית
הפסיכולוגית שם בשבילך כדי להראות לך דברים שאולי את לא רואה ואם את מרגישה שזה ממש שטויות את יכולה לדבר איתה על זה ואפילו להסביר לה שאת מרגישה שהיא לא מבינה אותך
ואנונימית לי יש פסיכולוגית מצוינת שלא מנסה להשיג כלום נכון יש כמה גרועות ומזעזעות כמו האחת הקודמת שלי שהייתה צועקת עלי ושיכנעה אותי לעשות פעמיים השבוע ואמרה לי שאני הרסנית ומגעילה אבל הנה עכשיו יש לי אחת מהמהמת
שואל השאלה:
מסכימה לגמרי!
גם הפסיכולוגית שלי אחת האנשים הטובות שיצא לי להכיר. עושה כל-כך הרבה מעבר למה שהיא צריכה
אנונימית
אם אתן חושבות שהפסיכולוגית שלכן מדהימה אין לי מה להגיד חוץ מזה שהיא שקרנית ממש טובה.
תהנו לתת לה כסף בלי שהמצב שלכן משתפר כי היא צריכה שתישארו בטיפול
אנונימית
אני הייתי בטיפול פסיכולוגי במשך שנה, לפני כחמש שנים.
מאז הנושא בו טיפלתי לא הפריע לי, ואם יש סיטואציה שזה קצת מפריע יש לי שיטות שלמדתי בעזרתה שעוזרות לי.