5 תשובות
מבינה ממש
כן, הייתי מרגישה כמוך
כנראה היא רוצה לדבר איתך על זה בפגישה, אולי זה פשוט לא משהו לווצפ
הייתי מרגישה כמוך ואפילו יותר מתביישת...גם לי זה קרה זה חמש דקות לא נעימות וקצת פדיחה אבל אח'כ זה עובר היא פשוט תעבור איתך בפגישה על מה שכתבת לה והיא כנראה תגיד לך שהיא מעדיפה לדבר על דברים בקלינקה ולא בווצאפ.. כמובן לא בטוח לי זה היה ככה..אז אולי גם לך
אנונימית
פשוט בפגישה תגידי לה. ראית מה שלחתי לך בוואצאפ? אם היא תגיד כן מעולה תדברו על זה. אם היא תגיד לא, תגידי לה שתקרא כי זה חשוב ויותר קל לך לבטא את זה בכתב פשוט לכן כתבת לה .
שואל השאלה:
היא רוצה שאני אכתוב לה ^^
סתם היא לא ראתה
אנונימית
היא ענתה?
כאילו גם היא רוצה לדבר על זה בפגישה היא יכלה לכתוב נדבר על זה בפגישה