ואז היא אמרה לי " תודה שבכלל חשבת לשתף אותי בזה (כל-כך מהר הכוונה..) " כי שתפתי אותה בזה בערך 7 שעות אחרי שזה קרה.. ומבחינתי היא האדם הראשון שרציתי לשתף אותו בזה. ואם זה לא היה קורה בלילה אולי גם הייתי משתפת אותה בזה ברגע שזה היה קורה. אתם חושבים שהיא חושבת שאני לא מרגישה איתה מספיק בנוח עדיין ולכן היא הופתעה?