8 תשובות
כן
זה בסדר היא בטח עוד מעט תקרא את זה
ברור, זה כואב, שזה נראה שלא הכי אכפת לה
אבל אולי היא ממש עמוסה
תקפיצי לה את ההודעה. אל תדאגי אני בטוחה שזה לא בכוונה ויש לה פשוט עוד מטופלים תהי בטוחה שהיא כאן בשבילך אני יכולה להבין למה את מתבאסת אבל אולי היא לא הצליחה להגיע להודעה שלך הכל בסדר שלחי שוב את ההודעה או שתקפיצי לה את ההודעה כזה
לי אישית זה לא נשמע כל כך 'הגיוני', אבל אולי במקרה היא לא הספיקה או פספסה. בכמ חשוב שתעלי בפניה את זה שהתבאסת ולא הבנת למה ותדברו על זה. פתיחות כזו היא אחד הדברים הכי מועילים בטיפול.
שואל השאלה:
למה זה לא נשמע לך הגיוני?
אנונימית
כי לפי מה שידוע לי פסיכולוגים צריכים להיות יחסית זמינים גם במהלך השבוע. אבל זה משהו שצריך להיות מוגדר בתחילת הטיפול. זו עוד סיפה שכדאי לדבר על זה ולהגדיר יותר בבירור מה הגבולות וכו'.
שואל השאלה:
אה חשבתי שהתכוונת שלא הגיוני מה שאני מרגישה
אנונימית