6 תשובות
דוגה
שואל השאלה:
מה ?
מה ?
כי היא זבאלה
היא אומרת שהמעריתים שלה מפגרים ושהיא סתם לוקחת מהם כסף נראלי
כי היא מתנהגת בכפיות אובה כלפי המעריצים שלה
אנונימית
היא אמרה שהיא חושבת שהמעריצים שלה מביכים ושהיא עשתה מלא כסף על האלבום הכי מושמע שלה בגלל המעריצים וכאילו הקטינה את האנשים שמעריכים אותה.. בכללי עובר עליה משהו מאז שהיא גילחה תראש
באותו הנושא: