13 תשובות
אוהבת אותה רצח
אתם ידעתם שהיא יהודייה?
פחות מתחברת לסגנון הזה, אבל כן יש שיר אחד שלה שאני אוהבת.
יש לה שירים טובים וקול יפה אבל נמאס לשמוע את השירים שלה כל היום בטיקטוק
אנונימית
שואל השאלה:
מהמה היא לא יהודיה
מהמה היא לא יהודיה
יש לה שירים טובים, אבל ביננו? זה לא הקול שלה.הוא ערוך ברמות ומסתיר את הקול האמיתי שלה.
כאלו באמת ראיתי איך היא שרה בלי פלייבק והוא לא כזה ואו, אני אחפש ואשים פה קישור של מה שאני שמעתי וזה היה זוועתי.
אבל לא צריך להיות זמר עם קול יפה, לדוגמה אנה זק... אותו עיקרון חח
כאלו באמת ראיתי איך היא שרה בלי פלייבק והוא לא כזה ואו, אני אחפש ואשים פה קישור של מה שאני שמעתי וזה היה זוועתי.
אבל לא צריך להיות זמר עם קול יפה, לדוגמה אנה זק... אותו עיקרון חח
אנונימית
שואל השאלה:
^יש לך לינק לסרטון שלה שרה בלי פלייבק?
^יש לך לינק לסרטון שלה שרה בלי פלייבק?
^היא כן יהודיה
שואל השאלה:
אני בשוק מה
אני בשוק מה
doja was born amala zandile dlamini in" 1995. she was raised by her mother, a jewish-american painter in los angeles." זה מגוגל
שואל השאלה:
כן עכשיו ראיתי ובאתי לכתוב חח
כן עכשיו ראיתי ובאתי לכתוב חח
תכתבי doja cat performance
אנונימית
היא חמודה כזאת ולפי מה שראיתי היא קצת לא מחוברת לעצמה אבל זה מצחיק והשירים שלה לגמרי ריקים מתוכן אבל יש להם קצב טוב, פחות שומעת אותה אבל האישיות שלה נחמדה כזאת חח
באותו הנושא: