10 תשובות
לא
זונה מידי בשבילי
לא
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
כי היא ילדותית
אנונימי
כי המוזיקה שלה לא לרמה הגבוהה שלי
שואל השאלה:
אוקיי גדי נוימן
אוקיי גדי נוימן
אנונימית
מחבבת אותה
יש לה שירים קליטים ושיר אחד שלה שהוא קצת פחות מוכר הוא no police והוא ממש יפה
יש לה שירים קליטים ושיר אחד שלה שהוא קצת פחות מוכר הוא no police והוא ממש יפה
זונה מדי.
באותו הנושא: