10 תשובות
זונה מידי בשבילי
לא
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
כי היא ילדותית
אנונימי
כי המוזיקה שלה לא לרמה הגבוהה שלי
שואל השאלה:
אוקיי גדי נוימן
אנונימית
מחבבת אותה
יש לה שירים קליטים ושיר אחד שלה שהוא קצת פחות מוכר הוא no police והוא ממש יפה