6 תשובות
יש לך קול מהמם!
ב00:40 היה קטע ששמעו שהיה לך קצת קשה אבל אני בטוחה שאם תתאמני אז את תשתפרי וזה ישמע טוב.
כדאי לך על עם זה משהו...
ב00:40 היה קטע ששמעו שהיה לך קצת קשה אבל אני בטוחה שאם תתאמני אז את תשתפרי וזה ישמע טוב.
כדאי לך על עם זה משהו...
מהמםם
יפה!
וואלה ממש יפה..
יש לך רק קטע שאת מגיעה קצת לגבוה אז אין כמעט אוויר
יש לך רק קטע שאת מגיעה קצת לגבוה אז אין כמעט אוויר
צריך הרשאת גישה
כן גם לי
באותו הנושא: