11 תשובות
היא הומוריסטית ואוהבת את הגוף שלה.
שתעשה מה שבא לה ברצינות. אני לא שומע אותה או עלייה או שום דבר.
4AM
אוהבת אותה
לא מכירה את האישיות שלה כל-כך
אני כן מעריכה אותה בתור זמרת למרות שהשירים שלה לא ממש הסגנון שלי.
אני אוהבת אותה מאוד
יש לה שירים מהממים שאני לא מפסיקה לשמוע
ושתעשה מה שהיא רוצה, אז היא קצת שונה מאחרים.. זה בסדר גמור לדעתי
היא אוהבת את הגוף שלה ורוצה להראות אותו קצת הכל טוב
שואל השאלה:
חחחnחחח מתה על הילדים הבכיינים של סטיפס
מינוס נועד כדי להביע חוסר הסכמה עם דעה, למה את לוקחת ללב?
אם את לא יכולה להתמודד עם דחייה אז באמת אל תגיבי, יהיה לך קשה ככה בחיים.
ועשיתי לה תג חתולים כי cat לול
אנונימית
שואל השאלה:
כשלבן אדם לא אכפת - הוא לא מגיב
כשלבן אדם אכפת - הוא בא ומנסה לרדת על הבן אדם מולו בילדותיות כמו שאת עושה עכשיו
תתבגרי
אנונימית
אני מכירה אותה רק מהטיקטוק
היא חמודה. אני לא כל כך שומעת שירים שלה, אבל אהבתי מאוד את ההופעה אחת האחרונות שלה- זה היה מהמם.
אני אוהבת אותה
עצוב לי שהילדות האלה מהטיקטוק הרסו גם אותה ויצא לי החשק לשמוע שירים שלה
אוהבת אותה