4 תשובות
אני באותה סיטואציה בדיוק
תחפשי בספוטיפיי "insomnia healing או משהוא כזה וזה יעזור לך לישון
במילה אחת
מוזיקה מרגיעה לנוח ולישון
ואז שאת קמה מוזיקה מקפיצה לאימון
ותני לעצמך משמעת עצמית אם אמרת שיש לך אימון בוקר תעשי את זה ותלכי אם תדחי ותדחי בסוף סתם תשלמי כסף בלי ללכת
מוזיקה מרגיעה לנוח ולישון
ואז שאת קמה מוזיקה מקפיצה לאימון
ותני לעצמך משמעת עצמית אם אמרת שיש לך אימון בוקר תעשי את זה ותלכי אם תדחי ותדחי בסוף סתם תשלמי כסף בלי ללכת
יש משפט אחד שאני תמיד מזכירה לעצמי:
you never regret when you do it, you only regret when you dont .
וזה לגמרי נכון.
תזכרי שאת בחיים לא תתחרטי על זה שהלכת (אולי באותו רגע כי תיהיי עייפה ) אבל אחר כך את תיהיי גאה בעצמך.
אם תוותרי את סתם תתבאסי.
ובטווח הארוך את לא תזכרי בכלל את היום הזה שהיית עייפה. זה פשוט יהיה עוד אחד מהימים הרגילים שלך. יש לך עוד מלא לילות לישון כמו שצריך.
you never regret when you do it, you only regret when you dont .
וזה לגמרי נכון.
תזכרי שאת בחיים לא תתחרטי על זה שהלכת (אולי באותו רגע כי תיהיי עייפה ) אבל אחר כך את תיהיי גאה בעצמך.
אם תוותרי את סתם תתבאסי.
ובטווח הארוך את לא תזכרי בכלל את היום הזה שהיית עייפה. זה פשוט יהיה עוד אחד מהימים הרגילים שלך. יש לך עוד מלא לילות לישון כמו שצריך.
באותו הנושא: