6 תשובות
החיים קשים
לשים את הטלפון בצד ופשוט לעצום את העיניים ולהירגע:)
לעזוב תטלפון דבר ראשון
שירים אולי
לשמוע שירים ולהירגע אולי לעשות מדיטצית שינה מודרכת
לשים את הפלאפון כמה שיותר רחוק ממך
בואי נתחיל מזה