3 תשובות
זה פשוט האוכל שאכלת, אין לך איך להיפטר ממנו חוץ מלחכות שהוא יתעכל ויתפזר במערכת העיכול
שואל השאלה:
אני מתכוונת שיש הרבה ימים שאני קמה עם בטן נפוחה גם עם לא אכלתי 18:00
להבין מה גורם לזה.. סיכוי גבוה שאולי גלוטן
אנונימית