6 תשובות
אני לא חושב שזה בריא בכללי היו על זה מחקרים שכל גלולה עם שיבושים רפואים והקפאת תהליכי רפואה, מסכנת אותנו
אני גם באותו מצב כמוך.. רק שאני לפני כמה ימים הלכתי לבדוק את זה אצל רןפאת נשים.. אני צריכה עוד לעבור אולטרסאונד אבל בגדול אני ממש ממליצה לך ללכת לבדוק את זה, אולי היא לא בהכרח תיתן לך גלולות אבל היא תגיד לך אם יש בעיה ואולי תתן לך פתרונות אחרים
אנונימית
שואל השאלה:
השאלה מה עוד אפשר לתת
השאלה מה עוד אפשר לתת
שואל השאלה:
זאת הבעיה
זאת הבעיה
לא בהכרח אבל כן אלה תופעות לוואי וזה אינדיבידואלי לכל אחת
לא יודעת לא קרה לי כלום ואני איתן שנה
וגם אם כן לכי לבדוק למה את לא מקהלת
וגם אם כן לכי לבדוק למה את לא מקהלת
באותו הנושא: